İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi

Akademik Kadro

Dr. Öğr. Üyesi Cem Duran

Dr. Öğr. Üyesi
Cem Duran

Pazarlama

Dr. Cem Duran, 2000 yılında İstanbul Üniversitesi Deniz Ulaştırma İşletme Mühendisliği bölümünü bitirmiştir. Sonrasında aynı dönemde Marmara Üniversitesi’nde Üretim Yönetimi ve Pazarlama ve İstanbul Teknik Üniversitesi’nde İşletme alanında yüksek lisans yapmıştır. 2016 Yılında İTÜ İşletme Mühendisliğinde Müşteri Deneyimi Yönetimi konusundaki tez çalışmasını bitirerek Doktor unvanı almıştır. Mezuniyetinden sonra Davranış Bilimleri Enstitüsü’nde 2 sene “Pazarlama Uzmanı” olarak çalıştıktan sonra Newyork Üniversitesinde “Coaching Skills for Manager” sertifika programına katılmıştır. 2007 yılında İstanbul Deniz Otobüsleri’nde (İDO) 5 yıl ‘’İş Geliştirme Yöneticisi’’ olarak çalışmış ve İDO’nun özelleştirme sürecinde aktif rol almıştır. Aynı dönemde Türkiye’nin ilk ve tek Photo Marketing Ajansı, Photoshoter’ı kurmuştur. Bu şirket halen kendi sektöründe Türkiye'nin en büyük şirketi olarak yoluna devam etmektedir. 2012 yılının başından beri Etohum’da, başvuru değerlendirme süreci başta olmak üzere tüm süreçlerinde değişik görevler almış ve girişimcilere değişik projelerde mentorlük yapmıştır. İstanbul Üniversitesi Mühendislik Fakültesinde “Pazarlama İlkeleri” ve “Pazarlama Yönetimi” dersleri vermiştir. 2014 yılında YTÜ Teknopark Genel Müdür Yardımcısı ve Teknoloji Transfer Ofisi (TTO) Müdür olarak çalışmaya başlamış bu süreçte bir çok TTO ve Teknoparkın kuruluş sürecinde danışmanlı yapmıştır. YTÜ’deki tüm görevlerinden 2016 sonunda ayrılmıştır. Halen İstinye Üniversitesinde Dr. Öğr. Üyesi olarak görev yapmakta ve Etohum bünyesinde internet girişimcilerine mentorluk vermektedir. 2018 Yılı Temmuz ayı itibariyle de Teknopark İstanbul Genel Müdür Yardımcısı olarak atanmıştır.

Araştırma Alanları

  • Dijital Pazarlama
  • Müşteri Deneyimi
  • İnovasyon ve Girişimcilik

Çalışma Alanları

  • Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
  • Pazarlama
  • Girişimcilik ve Pazarlama
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi
  • Tüketici Davranışları
  • A Pilot Study on the Perception of Innovation and Entrepreneurship, 2016
  • A Pilot Study on the Perception of Innovation and Entrepreneurship, 2016
  • A Pilot Study on the Perception of Innovation and Entrepreneurship, 2016
  • A Pilot Study on the Perception of Innovation and Entrepreneurship, 2016
  • A Pilot Study on the Perception of Innovation and Entrepreneurship, 2016
  • A Pilot Study on the Perception of Innovation and Entrepreneurship, 2016
  • A Pilot Study on the Perception of Innovation and Entrepreneurship, 2016
  • A Pilot Study on the Perception of Innovation and Entrepreneurship, 2016
  • A Pilot Study on the Perception of Innovation and Entrepreneurship, 2016
  • Denizyolu Ulaşımında Müşteri Memnuniyeti Analizi; İstanbul Örneği, 2014
  • Denizyolu Ulaşımında Müşteri Memnuniyeti Analizi; İstanbul Örneği, 2014
  • Denizyolu Ulaşımında Müşteri Memnuniyeti Analizi; İstanbul Örneği, 2014
  • Denizyolu Ulaşımında Müşteri Memnuniyeti Analizi; İstanbul Örneği, 2014
  • Denizyolu Ulaşımında Müşteri Memnuniyeti Analizi; İstanbul Örneği, 2014
  • Denizyolu Ulaşımında Müşteri Memnuniyeti Analizi; İstanbul Örneği, 2014
  • Denizyolu Ulaşımında Müşteri Memnuniyeti Analizi; İstanbul Örneği, 2014
  • Denizyolu Ulaşımında Müşteri Memnuniyeti Analizi; İstanbul Örneği, 2014
  • Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Güncel Tartışmalar 2, ISBN: 978-625-8261-06-6, 2022
  • Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Güncel Tartışmalar 2, ISBN: 978-625-8261-06-6, 2022
  • Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Güncel Tartışmalar 2, ISBN: 978-625-8261-06-6, 2022
  • Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Güncel Tartışmalar 2, ISBN: 978-625-8261-06-6, 2022
  • Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Güncel Tartışmalar 2, ISBN: 978-625-8261-06-6, 2022
  • Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Güncel Tartışmalar 2, ISBN: 978-625-8261-06-6, 2022
  • Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Güncel Tartışmalar 2, ISBN: 978-625-8261-06-6, 2022
  • Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Güncel Tartışmalar 2, ISBN: 978-625-8261-06-6, 2022