Alpaslan Kelleci, İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Bölümünden şeref derecesiyle mezun olmuştur. Pazarlama ağırlıklı İşletme Yüksek Lisansını ABD’de tamamlamıştır. 2000 ile 2016 yılları arasında özel sektörde çalışmış, ürün ve iş geliştirmenin yanı sıra, pazarlama ve satış alanlarında yöneticilik görevlerinde bulunmuştur. Doktorasını İşletme Yönetimi alanında tamamlayan Alpaslan Kelleci, Journal of Macromarketing ve Sustainability gibi alanının önde gelen dergilerinde makaleler yayınlamıştır. İlgilendiği alanlar arasında pazarlama stratejisi ve teorisi, pazarlama sistemleri, makro pazarlama ve sürdürülebilirlik pazarlaması bulunmaktadır.
Araştırma Alanları: Pazarlama Teorisi, Makro Pazarlama , Marka Yönetimi, Dijital Pazarlama, E-Ticaret, Blockchain, Sürdürülebilir Kalkınma, Sürdürülebilirlik, Eklemeli imalat, 3D Baskı
Temel Alanları: Pazarlama, Dijital Pazarlama, Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik,
2022 - İngilizce, Bilimsel Kitap ISBN: 9781799897644
KELLECİ ALPASLAN
2022 - İngilizce, Bilimsel Kitap ISBN: 9781799886655
KELLECİ ALPASLAN
2023 - Türkçe, Bilimsel Kitap ISBN: 978-625-367-344-4
KELLECİ ALPASLAN, YILDIZ OĞUZ
2023 - Uluslararası Hakemli
Journal of Macromarketing, KELLECİ ALPASLAN
2023 - Uluslararası Hakemli
Akademik Hassasiyetler, YILDIZ OĞUZ, KELLECİ ALPASLAN
2023 - Uluslararası Hakemli
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, YILDIZ OĞUZ, KELLECİ ALPASLAN
2022 - Uluslararası Hakemli
Journal of Macromarketing, KELLECİ ALPASLAN
2022 - Uluslararası Hakemli
Sustainability, KELLECİ ALPASLAN
2022 - Uluslararası Hakemli
Business and Management Studies: An International Journal, YILDIZ OĞUZ, KELLECİ ALPASLAN
2021 - Uluslararası Hakemli
Sustainability, KELLECİ ALPASLAN, YILDIZ OĞUZ
2020 - Uluslararası Hakemli
Transnational Marketing Journal, KELLECİ ALPASLAN,TAŞKIN ERDOĞAN
2023 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik>Dijital Pazarlama ,
2023 - Uluslararası ISSN 978-625-6942-41-7
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Dijital Pazarlama>Tüketici Davranışları ,
2022 - Uluslararası ISSN 978-625-00-0990-1
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik ,
2023 - Uluslararası ISSN 978-605-66178-6-7
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik ,
2023 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik ,
2022 - Uluslararası ISSN 978-605-74712-2-2
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik ,