İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi

Akademik Kadro

Dr. Öğr. Üyesi Alpaslan Kelleci

Dr. Öğr. Üyesi
Alpaslan Kelleci

Pazarlama

Alpaslan Kelleci, İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Bölümünden şeref derecesiyle mezun olmuştur. Pazarlama ağırlıklı İşletme Yüksek Lisansını ABD’de tamamlamıştır. 2000 ile 2016 yılları arasında özel sektörde çalışmış, ürün ve iş geliştirmenin yanı sıra, pazarlama ve satış alanlarında yöneticilik görevlerinde bulunmuştur. Doktorasını İşletme Yönetimi alanında tamamlayan Alpaslan Kelleci, Journal of Macromarketing ve Sustainability gibi alanının önde gelen dergilerinde makaleler yayınlamıştır. İlgilendiği alanlar arasında pazarlama stratejisi ve teorisi, pazarlama sistemleri, makro pazarlama ve sürdürülebilirlik pazarlaması bulunmaktadır.

Araştırma Alanları

  • Pazarlama Teorisi
  • Makro Pazarlama
  • Marka Yönetimi
  • Dijital Pazarlama
  • E-Ticaret
  • Blockchain
  • Sürdürülebilir Kalkınma
  • Sürdürülebilirlik
  • Eklemeli imalat
  • 3D Baskı

Çalışma Alanları

  • Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
  • Pazarlama
  • Dijital Pazarlama
  • Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik
  • Tüketici Davranışları
  • Sürdürülebilir Havayollarının Tüketici Tarafından Kabulünü Etkileyen Teşvik Edici Faktörler, 2024
  • Power-Based Typology of Marketing Systems: Foundation for Alternative Marketing Theory in the Post-Capitalist Marketing Era, 2023
  • DETERMINANTS OF SUSTAINABLE CONSUMPTION BEHAVIOR: A FIELD STUDY ON TURKISH GEN Z, 2023
  • (Consistent) PLS-SEM vs. CB-SEM in Mobile Shopping, 2023
  • Four-Stage Model of Value Creation for Sustainability-Oriented Marketing: En Route to Participatory Marketing, 2022
  • Key Determinants of Luxury Marketing Accordant with Sustainability-Oriented Value Perspectives, 2022
  • Z kuşağının sürdürülebilir tüketim davranışını etkileyen faktörlere yönelik keşifsel bir araştırma, 2022
  • A Guiding Framework for Levels of Sustainability in Marketing, 2021
  • Customer Orientation, Innovation and the Mediating Role of Crowdsourcing in Organizational Performance, 2020
  • Social Sustainability via Digital Financial Inclusion in the Banking Industry, 2023
  • Sosyal Bulaşıcılık Kuramı Çerçevesinde Dijital Toplulukların Pazarlamadaki Önemi, 2023
  • Sürdürülebilir Tüketici Davranışını Açıklamada Kullanılan Teorik Yaklaşımlar, 2022
  • SÜRDÜRÜLEBİLİR HAVAYOLLARININ TÜKETİCİ TARAFINDAN KABULÜNÜ ETKİLEYEN TEŞVİK EDİCİ FAKTÖRLER, 2023
  • Factors Affecting the Acceptance of Sustainable Aviation, 2023
  • Z Kuşağının Sürdürülebilir Tüketim Davranışını Etkileyen Faktörlere Yönelik Keşifsel Bir Araştırma, 2022
  • Handbook of Research on Digital Transformation Management and Tools, ISBN: 9781799897644, 2022
  • Impact of Open Innovation on the World Economy, ISBN: 9781799886655, 2022
  • Farklı Bakış Açıları ile Pazarlama, ISBN: 978-625-367-344-4, 2023