Alpaslan Kelleci, Faculty Member, PhD
Dr. Kelleci holds a BA (Hons) degree in International Relations from İhsan Doğramacı Bilkent University. He completed his master’s degree with a concentration in Marketing in the USA. He has a considerable industry experience (2000 – 2016) in business and product development as well marketing and sales. He did his PhD in Business Administration and published notable articles at prestigious journals, such as Journal of Macromarketing and Sustainability. He is interested in marketing strategy and theory, marketing systems, macromarketing and sustainability marketing.
Research Areas: Marketing Theory, Macromarketing, Brand Management, Digital Marketing, E-commerce, Blockchain, Sustainability, Sustainable Development, Additive manufacturing, 3D Printing
Main Areas: Pazarlama, Dijital Pazarlama, Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik,
2022 - İngilizce, Bilimsel Kitap ISBN: 9781799897644
KELLECİ ALPASLAN
2022 - İngilizce, Bilimsel Kitap ISBN: 9781799886655
KELLECİ ALPASLAN
2023 - Türkçe, Bilimsel Kitap ISBN: 978-625-367-344-4
KELLECİ ALPASLAN, YILDIZ OĞUZ
2023 - Uluslararası Hakemli
Journal of Macromarketing, KELLECİ ALPASLAN
2023 - Uluslararası Hakemli
Akademik Hassasiyetler, YILDIZ OĞUZ, KELLECİ ALPASLAN
2023 - Uluslararası Hakemli
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, YILDIZ OĞUZ, KELLECİ ALPASLAN
2022 - Uluslararası Hakemli
Journal of Macromarketing, KELLECİ ALPASLAN
2022 - Uluslararası Hakemli
Sustainability, KELLECİ ALPASLAN
2022 - Uluslararası Hakemli
Business and Management Studies: An International Journal, YILDIZ OĞUZ, KELLECİ ALPASLAN
2021 - Uluslararası Hakemli
Sustainability, KELLECİ ALPASLAN, YILDIZ OĞUZ
2020 - Uluslararası Hakemli
Transnational Marketing Journal, KELLECİ ALPASLAN,TAŞKIN ERDOĞAN
2023 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik>Dijital Pazarlama ,
2023 - Uluslararası ISSN 978-625-6942-41-7
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Dijital Pazarlama>Tüketici Davranışları ,
2022 - Uluslararası ISSN 978-625-00-0990-1
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik ,
2023 - Uluslararası ISSN 978-605-66178-6-7
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik ,
2023 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik ,
2022 - Uluslararası ISSN 978-605-74712-2-2
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik ,