İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi

Akademik Kadro

Mihalis Kuyucu

Mihalis Kuyucu,  Prof. Dr.

CV

Akademisyen ve medya profesyoneli olan Michael (Mihalis) Kuyucu, Lisans eğitimini İstanbul Üniversitesi İngiliz Ana Bilim Dalında, yüksek lisansını Yeditepe Üniversitesi Pazarlama Ana Bilim Dalında – MBA Derecesi ile doktorasını ise Marmara Üniversitesi İletişim Bölümleri Medya Ekonomisi ve İşletmeciliği ana bilim dalında aldı. 2017 yılında İletişim uygulamaları alanında doçentlik unvanını alan Kuyucu, 1994 yılından beri medya endüstrisinde yönetici ve radyo & TV programcısı olarak çalışmaktadır. İstanbul Aydın Üniversitesi’nin kuruluş aşamasından itibaren on beş yıl öğretim üyeliği yapan Michael Kuyucu bugüne kadar Alem Fm – Radyo D – Süper Fm – Metro Fm – Radyo Klas – Radyo Mega – Number One Türk – TRT Radyoları- Best Fm – RS FM ve CRI TÜRK gibi radyolarda yöneticilik ve radyo programcılığı yaptı. Televizyon kariyerine Eko TV’de başlayan Kuyucu, TRT – Number One TV – Uçan Kuş TV gibi kanallarda televizyon programcılığı yaptı. Radyo ve Televizyon Programcılığının yanında Alem Fm Grubu – Doğan Medya Grubu – Doğuş Grubu - Canwest Medya – Number One Medya Grubu – Best Medya – CRI TÜRK (China Media Group) ‘ta üst düzey yöneticilik görevlerinde bulundu. 2023 yılı itibariyle Number One Türk TV ve Number One Türk FM’de “Medya Gündemi”, Radyo BİR’de “Müzik Habercisi” ve “Akademik Bakış” programlarını hazırlayıp sunmaktadır. Yeni Birlik Gazetesinde köşe yazarlığı yapan Kuyucu, aynı zamanda Müzik Habercisi (www.muzikhabercisi.com) adlı müzik haber & multimedya dijital platformunun kurucu ortağıdır. Mihalis (Michael) Kuyucu yurt dışında Yunanistan’da “Number One Greece” adlı TV kanalının yayın danışmanlığını görevindedir. 2003 yılından beri değişik üniversitelerde dersler veren Michael (Mihalis) Kuyucu son iki yılda, “Radyo Uygulamaları” -“Medya Ekonomisi” – “Radyo & TV Programcılığı” - “Basın İşletmeciliği” - “Müzik Endüstrisi Uygulamaları” – “Müzik Pazarlaması ve Sosyal Medya Yönetimi” ,”Dijital Medya Yayıncılığı” gibi dersleri vermektedir. Yüzün üzerine makale ve bildiri yazan Kuyucu, şu ana kadar on üç kitaba imza atmıştır. Tüm Akademik yayınlarını ve kişisel çalışmalarını www.michaelkuyucu.education portalında paylaşmaktadır.

Temel Alanları: Gazetecilik ve Medya Çalışmaları,  İnternet Yayıncılığı,  Radyo-Televizyon, 

Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırma ve Teori
2021 - İngilizce, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-2-38236-247-1
KUYUCU MİHALİS
New Searches and Studies in Social and Humanities Sciences
2021 - İngilizce, Bilimsel Kitap
ISBN: xxxxx
KUYUCU MİHALİS
Scientific Developments for Social and Education Sciences
2021 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-625-77xxxxx
KUYUCU MİHALİS
A’dan Z’ye İletişim Çalışmaları -2-
2021 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-625-7562-22-5
KUYUCU MİHALİS
The Evaluations and Researches in Social Sciences and Humanities
2021 - İngilizce, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-2-38236-187-0
KUYUCU MİHALİS
Research and Reviews In Social, Human and Administrative Sciences
2019 - İngilizce, Bilimsel Kitap
ISBN: 9786052884638
KUYUCU MİHALİS
Sosyal Bilimler Alanında Araştırma Makaleleri -4-
2019 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-625-7958-13-4
KUYUCU MİHALİS
International Academic Studies on Social and Education Sciences
2020 - İngilizce, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-625-7976-65-7
KUYUCU MİHALİS
Human and Administrative Sciences – 2019/2
2020 - İngilizce, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-9940-540-96-8
KUYUCU MİHALİS
Recent Advances in Social Science, Education and Humanities Research
2020 - İngilizce, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-625-7858-11-3
KUYUCU MİHALİS
Current Researches in Humanities and Social Sciences
2020 - İngilizce, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-9949-46-024-2
KUYUCU MİHALİS
Dijital Dönüşüm ve Süreçler Digital Transformation and Processes
2020 - İngilizce, Bilimsel Kitap
ISBN: x
KUYUCU MİHALİS
Academic Studies In Social , Human and Administrative Science – II Vol. 1.
2020 - İngilizce, Bilimsel Kitap
ISBN: 9786257884624
KUYUCU MİHALİS
Academic Studies In Social Science
2020 - İngilizce, Bilimsel Kitap
ISBN: 978 - 9940 - 46 - 009 – 9
KUYUCU MİHALİS
Current Studies in Social Sciences II
2020 - İngilizce, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-625-7795-44-9
KUYUCU MİHALİS
Academic Researches in Social, Human and Administrative Sciences
2020 - İngilizce, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-625-7767-66-8
KUYUCU MİHALİS
Communication Studies
2019 - İngilizce, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-605-258-616-7
KUYUCU MİHALİS
Current Issues and Approaches In Social and Humanity Sciences
2019 - İngilizce, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-605-7695-26-0
KUYUCU MİHALİS
Studies in Social Studies
2019 - İngilizce, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-605-7695-75-8
KUYUCU MİHALİS
Social Science I
2019 - İngilizce, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-605-258-2
KUYUCU MİHALİS
Academic Studies in Social Human and Administrative Sciences-2019
2019 - İngilizce, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-9940-540-70-8
KUYUCU MİHALİS
Research and Reviews in Social, Human and Administrative Sciences
2019 - İngilizce, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-605-7631-63-3
KUYUCU MİHALİS
Academic Studies in Social Human and Administrative Sciences
2018 - İngilizce, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-9940-540-33-3
KUYUCU MİHALİS
Culture and Society
2018 - İngilizce, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-605-68150-0-3-5
KUYUCU MİHALİS
Media with its news, approaches and fractions in the new media age
2018 - İngilizce, Bilimsel Kitap
ISBN: X
KUYUCU MİHALİS
The Most Recent Studies in Science and Art
2018 - İngilizce, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-605-288-357-0
KUYUCU MİHALİS
Toplumsal Hareketler ve Medya -Kavramlar Kuramlar Tartışmalar
2020 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-625-44319-5-1
KUYUCU MİHALİS
Dijital Dünya ve Teknolojik Gelişmelerin Sosyal Bilimlere Etkisi
2020 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 9786254066702
KUYUCU MİHALİS,KIRIK ALİ MURAT
The Media Studies-2- Global Radio – TV – Journalism and Online Media Studies
2019 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-605-7601-14- 8
KUYUCU MİHALİS
Geleneksel Medyada Çocuk ve İletişim
2019 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 9786051962733
KUYUCU MİHALİS,KIRIK ALİ MURAT
Dijital Çağda Gazetecilik Kuram ve Uygulamalarda Yeni Yönelimler
2019 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 9789753535618
KUYUCU MİHALİS
Yeni Medyaya Yeni Yaklaşımlar
2018 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 9786053371755
KUYUCU MİHALİS,KIRIK ALİ MURAT
Her Alanda Kadın Olmak
2018 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 9786059215503
KUYUCU MİHALİS
Medya Çağında İletişim
2017 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 9786051960562
KUYUCU MİHALİS
Sosyal Medya Araştırmaları -3- Gözlenen Toplumdan Bireye
2016 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 9786059108089
KUYUCU MİHALİS
İletişim Çalışmaları 2016
2016 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-605-4735-87-7
KUYUCU MİHALİS
The Social Media Report of the Turkish Radio Market in the New Digital Age
2018 - İngilizce, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-605-705-66-2
KUYUCU MİHALİS
Müziğin Kilometre Taşları -3-
2018 - Türkçe, Araştırma (Tez Hariç) Kitabı
ISBN: 978-605-9425-85-8
KUYUCU MİHALİS
Müzik Dünyasını Anlamak: Müzik Endüstrisinin Sorunları
2014 - Türkçe, Araştırma (Tez Hariç) Kitabı
ISBN:
KUYUCU MİHALİS
Müziğin Kilometre Taşları – 2-
2014 - Türkçe, Araştırma (Tez Hariç) Kitabı
ISBN:
KUYUCU MİHALİS
Dünyada Türkiye de Kadın ve Şiddet
2015 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-605-320-130-4
KUYUCU MİHALİS
Sosyal Medya Araştırmaları 2 Sosyalleşen Olgular
2015 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-605-9108-08-9
KUYUCU MİHALİS
İletişim Çalışmalarında Dijital Yaklaşımlar Twitter
2015 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-605-65224-2-0
KUYUCU MİHALİS
Bilişim Ve
2015 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN:
KUYUCU MİHALİS
Sosyal Medya Araştırmaları 2 Sosyalleşen Olgular
2015 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 9786059108089
KUYUCU MİHALİS
Türkiye nin Eurovision Serüveni 1 Baskı
2005 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 9758823930
KUYUCU MİHALİS
Pop İnfilakı
2005 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 9756155183
KUYUCU MİHALİS
Türkiye nin Eurovision Serüveni 1975 2012 Genişletişmiş 2 Baskı
2011 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 6058836723
KUYUCU MİHALİS
Türkiye de Medya Ekonomisi 1980 2012
2012 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 6058836778
KUYUCU MİHALİS
Müziğin Kilometre Taşları
2013 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 6055144357
KUYUCU MİHALİS
Yeni İletişim Teknolojileri ve Yeni Medya
2013 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 6055144357
MİHALİS KUYUCU, TUBA KARAHİSAR
İletişim Ve Prof Dr Ersan İnal e Armağan
2014 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 9944157773
KUYUCU MİHALİS
Global Media Researches from East to West
2014 - İngilizce, Bilimsel Kitap
ISBN: 9786185065232
KUYUCU MİHALİS
Television Studies The Turkish Pop Idol The Uprising of Audience
2014 - İngilizce, Bilimsel Kitap
ISBN: 9781457532313
KUYUCU MİHALİS
Her An Her Şey Olabilir
2004 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 9758823183
KUYUCU MİHALİS
Sürgün Gibi Masallarda İlhan İrem Hayatı ve Eserleri
2008 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 6055943301
KUYUCU MİHALİS
Dijital Kampüsler Geleneksel Kampüslerin Yerini Alabilir mi? : Covid-19 Pandemisinde Uzaktan Eğitim Alan Üniversite Öğrencilerinin Uzaktan Eğitim Uygulamalarının Bugünü ve Geleceği Hakkındaki Düşünceleri
2021 - Uluslararası Hakemli
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, KUYUCU MİHALİS
Music Marketing Evolution From Traditional To Digital Marketing
2021 - Uluslararası Hakemli
Socrates Journal of Interdisciplinary Social Studies, KUYUCU MİHALİS
The Economy Of Football In The Changing World: An Analysis Of Football Economy (1980-2020).
2021 - Uluslararası Hakemli
International Refereed Journal On Social Sciences (Atlas Journal)., KUYUCU MİHALİS
Medyanın Haber Verme İşlevi ve Covid-19 Virüsü: Gençler Korona Pandemisinde Medyanın Haber Verme Fonksiyonunu Nasıl Kullandı?
2021 - Uluslararası Hakemli
Jass Studies-The Journal of Academic Social Science Studies, KUYUCU MİHALİS
Geleneksel Televizyon Mecrasının Yaşadığı Dijital Dönüşüm ve Bunun Mecraya Olan Etkileri
2021 - Uluslararası Hakemli
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları, KUYUCU MİHALİS
Reklamlarda Ünlü Kullanımı: OPPO ve Sıla Reklam Kampanyası Örneği. Diyalektolog – Ulusal Sosyal Bilimler Dergisi.
2021 - Uluslararası Hakemli
Diyalektolog – Ulusal Sosyal Bilimler Dergisi, KUYUCU MİHALİS
USBAD Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi, 2020
2020 - Uluslararası Hakemli
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi, KUYUCU MİHALİS
Television And Advertising: The History Of Tv Advertising From And Industrial Look
2020 - Uluslararası Hakemli
International Social Mentality and Researcher Thinkers Journal, KUYUCU MİHALİS
A Look to Popular Culture Concept in The Term of Industrilization Through Adorno’s Philosphy
2020 - Uluslararası Hakemli
Academic Social Resources Journal, KUYUCU MİHALİS
The History Of Propaganda Function Of Radio In The World
2020 - Uluslararası Hakemli
International Journal of Disciplines Economics Administrative Science Studies, KUYUCU MİHALİS
Bir Müzik Mecrası Olarak Radyonun Üniversite Öğrencilerinin Müzik Tüketim Alışkanlıklarına Etkisi
2020 - Uluslararası Hakemli
Kesit Akademi Dergisi (The Journal of Kesit Academy), KUYUCU MİHALİS
Foreign Investments in Turkey: A Research about How Foreign Media Investments Developed in Turkey and the Thoughts of Future Journalists
2019 - Uluslararası Hakemli
Global Media Journal TR Edition, KUYUCU MİHALİS
Gençlerin Türkiye’de Üretilen Televizyon Dizilerine Yönelik Tutumları ve Dizi Tüketim Faktörlerinin Analizi
2019 - Uluslararası Hakemli
International Journal of Cultural and Social Studies (IntJCSS), KUYUCU MİHALİS
Reflections of Aydın Doğan’s Selling Media Group to Demirören Group on to Printed Media
2019 - Uluslararası Hakemli
International Social Sciences Studies Journal, KUYUCU MİHALİS
A Descriptive Study on University Students’ Perspectives and Opinions on Teleworking Method For Human Resource Policies of Businesses
2019 - Uluslararası Hakemli
Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi (OPUS), KUYUCU MİHALİS
Y Kuşağı ve YouTube: Y Kuşağının YouTube Platformunu Kullanım Amaçları
2019 - Uluslararası Hakemli
Uluslararası Sosyal Araştırmalar, KUYUCU MİHALİS
Magazine Media and Tabloidization Adventure of Media in Turkey
2019 - Uluslararası Hakemli
International Journal of Social Science and Economic Research, KUYUCU MİHALİS
The transformation of Traditional TV to YouTube with Social Media and its Reflections in Turkey
2019 - Uluslararası Hakemli
Archives of Business Research, KUYUCU MİHALİS
Üniversite Eğitimi Gören Y Kuşağının Televizyonda Dizi İzleme Alışkanlıkları
2018 - Uluslararası Hakemli
Turkish Studies Journal, KUYUCU MİHALİS
Kamu Yayıncılığı ve TRT Radyoları: Üniversite Öğrencilerinin Perspektifinden TRT Radyolarının Radyo Mecrasındaki Konumu
2018 - Uluslararası Hakemli
Asos Journal Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, KUYUCU MİHALİS
Türkiye’nin Avrupa Birliği ile Olan İlişkisinin Eurovision Şarkı Yarışmasına Olan Yansımaları ve “Every Way That I Can” Örneği
2018 - Uluslararası Hakemli
UHMAD Uluslararası Müzik Araştırmaları Hakemli Dergisi, KUYUCU MİHALİS
Sektör Yaşam Eğrisi Bağlamında Radyo Mecrasının Ekonomik Gelişimi
2017 - Uluslararası Hakemli
Uluslararası Hakemli Pazarlama ve Pazar Araştırmaları Dergisi – UHPAD, KUYUCU MİHALİS
Gençlerde Akıllı Telefon Kullanımı ve Akıllı Telefon Bağımlılığı Sorunsalı: “Akıllı Telefon(kolik) Üniversite Gençliği
2017 - Uluslararası Hakemli
Global Media Journal TR Edition,, KUYUCU MİHALİS
Medyada Güven Sorunsalı ve Bunun Geleneksel Medya ile Yeni Medyaya Olan Yansımaları
2017 - Ulusal Hakemli
Ulusal Multidisipliner Hakemli Sosyal Bilimler ve Araştırmalar Dergisi, KUYUCU MİHALİS
Y Kuşağı ve Teknoloji: Y Kuşağının İletişim Teknolojilerini Kullanım Alışkanlıkları
2017 - Ulusal Hakemli
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, e-gifder., KUYUCU MİHALİS
Çocuk Dergileri ve Reklam: Türkiye’de Yayınlanan Çocuk Dergilerinde Kullanılan Reklamlara Yönelik Bir İnceleme
2016 - Uluslararası Hakemli
Sosyal Bilimler Dergisi – Sobider, KUYUCU MİHALİS
Üniversitede Eğitim Gören Y Kuşağı Öğrencilerinin Radyo Formatları Tercihi
2016 - Uluslararası Hakemli
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, KUYUCU MİHALİS
Online Magazine Journalism: A Research About the Contents of On Line Magazine Portals in Turkey
2016 - Uluslararası Hakemli
The Online Journal of Communication and Media, KUYUCU MİHALİS
15 Temmuz 2016 Darbe Girişimi Öncesinde Üniversite Öğrencilerinin Televizyon Kanallarında Yayınlanan Haber Bültenlerine Bakışına Yönelik Bir Araştırma
2016 - Uluslararası Hakemli
UHİVE Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırma Dergisi, KUYUCU MİHALİS
Vakıf Üniversitelerinde Eğitim Gören Üniversite Öğrencilerinin Televizyon İzleme Alışkanlıkları ve Tercih Ettikleri Program ve Kanal Türleri Üzerine Bir Araştırma
2016 - Uluslararası Hakemli
The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication - TOJDAC, KUYUCU MİHALİS
Radyo Dinleyicisinin Radyo Dinleme Eğilimleri ve Radyoda Yayınlanan Müzik Türü Tercihleri İstanbul Örneği
2016 - Uluslararası Hakemli
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, KUYUCU MİHALİS
Instagram Radyonun Gizemini Öldürdü mü? Radyo Kanalları ve Radyo Programcılarında Instagram Kullanımı
2016 - Uluslararası Hakemli
Ulakbilge Sosyal Bilimler Dergisi, KUYUCU MİHALİS
Theodor W. Adorno’nun Perspektifinden Popüler Türk Müziğinde Standartlaşma Sorunsalı
2016 - Ulusal Hakemli
TRT Akademi – Eğlence Endüstrisi Sayısı, KUYUCU MİHALİS
Radyo ve Pazarlama Karması Radyo Yayıncılığının Pazarlanmasında 4P Kavramı
2016 - Uluslararası Hakemli
UHPAP Uluslararası Hakemli Pazarlama ve Pazar Araştırmaları Dergisi, KUYUCU MİHALİS
The Functions of Radio and Their Future in the Evolving Radio Broadcasting
2016 - Uluslararası Hakemli
JASS The Journal of Academic Social Science Studies, KUYUCU MİHALİS
Theodor W Adorno nun Perspektifinden Popüler Türk Müziğinde Standartlaşma Sorunsalı
2016 - Ulusal Hakemli
TRT Akademi, KUYUCU MİHALİS
The Social Media Generation Social Media Use in Turkey in the Sample of Istanbul
2016 - Uluslararası Hakemli
IOSR Journal Of Humanities And Social Science, KUYUCU MİHALİS
Y Kuşağının Radyo Dinleme Doyumları Üzerine Bir Araştırma
2015 - Uluslararası Hakemli
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi - Asos Journal, KUYUCU MİHALİS
Historical Economic and Political Development of Television Broadcasting in Turkey an Industry Analysis
2015 - Uluslararası Hakemli
International Journal of Management and Applied Science, KUYUCU MİHALİS
Social Media and Public Relations in Fooball The Use of Twitter in Football Teams in Turkey
2015 - Uluslararası Hakemli
The Online Journal of Communications and Media (Tojcam), KUYUCU MİHALİS
History of Satellite TV Broadcasting and Satellite Broadcasting Market in Turkey
2015 - Uluslararası Hakemli
International Journal of Science Culture and Sport (IntJSCS),, KUYUCU MİHALİS
TV Broadcasting in Turkey The Turkish Television Audience in the Frame of Uses and Gratification Approach
2015 - Uluslararası Hakemli
Athens Journal of Mass Media and Communications, KUYUCU MİHALİS
Medyada Mobbing Medya Endüstrisi Çalışanlarının Mobbing Algısı Üzerine Bir Araştırma
2015 - Uluslararası Hakemli
Uluslar arası Hakemli Ekonomi Yönetimi Araştırmaları Dergisi (UHEYAD),, KUYUCU MİHALİS
İletişim Fakültesi Öğrencilerinin Radyoda Yayınlanan Haber İçeriğine ve Haber Radyolarına Bakışı Üzerine bir Araştırma
2015 - Uluslararası Hakemli
International Periodical for the language, Literature and History of Turkish or Turkic (Turkish Studies Journal)., KUYUCU MİHALİS
Türkiye de Özelleşen Radyo Yayıncılığının 25 Yılında Sorunlar ve Çözüm Önerileri
2015 - Uluslararası Hakemli
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, KUYUCU MİHALİS
Müzik Oligarşisinin Sonu Küresel Sosyal Medya Platformları ve Müzik Endüstrisi
2015 - Uluslararası Hakemli
Uluslararası Hakemli Müzik Araştırmaları Dergisi (Uhmad),, KUYUCU MİHALİS
Türkiye de Tematik TV Yayıncılığı Gençlerin Tematik Televizyon İzleme Alışkanlıklarının Televizyon Yayıncılığına olan Yansımaları
2015 - Uluslararası Hakemli
The Journal of Academic Social Science Studies (Jass), KUYUCU MİHALİS
Müzik Sektör Çalışanlarının İşe Karşı Tutum Algılarının Uygulamalı Bir Örneği
2014 - Uluslararası Hakemli
Uluslararası Hakemli Müzik Araştırmaları Dergisi, KORKMAZ MURAT, KUYUCU MIHALIS
Futbol Endüstrisinde Sosyal Medya Pazarlama Uygulamaları
2014 - Uluslararası Hakemli
The Journal of Academic Social Science (Asos Journal), KUYUCU MİHALİS
The Convergence of Internet and Radio in Turkey in the Perspective of Distribution and Audience
2014 - Uluslararası Hakemli
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION, KUYUCU MİHALİS
Babı Âliden Tabletlere Basın İşletmeciliği
2014 - Ulusal Hakemli
İletişim ve Diplomasi, Basın Yayın Enformasyon Genel Müdürlüğü, KUYUCU MİHALİS
Y KUŞAĞI VE FACEBOOK Y KUŞAĞININ FACEBOOK KULLANIM ALIŞKANLIKLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME
2014 - Uluslararası Hakemli
ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, KUYUCU MİHALİS
Türkiye de Faaliyet Gösteren Yerel Radyo İşletmelerinin Sorunları ve Yerel Radyo İşletmelerinde İnternet ve Sosyal Medya Kullanımı
2014 - Uluslararası Hakemli
The Journal of Academic Social Science Asos Journal, KUYUCU MİHALİS
From Analog to Digital Radio Management The New Radio and New Media
2014 - Uluslararası Hakemli
Online Journal of Communication and Media Technologies, KUYUCU MİHALİS
Dependence Theory and Radio An Evaluation on How Radio can Change Future Dreams
2014 - Uluslararası Hakemli
Journalism and Mass Communication, KUYUCU MİHALİS
Çevresel Haber Ortamı Olarak Twitter ve Twitter Gazeteciliği
2014 - Uluslararası Hakemli
Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, KUYUCU MİHALİS
Social Media Marketing Via Facebook in Turkish Television Channels
2014 - Uluslararası Hakemli
Uluslararası Hakemli Pazarlama ve Pazar Araştırmaları Dergisi, KUYUCU MİHALİS
Eğlence Endüstrisinde Kadına Şiddet ve Medya Müzik Sanatçısı Bergen Örneği
2014 - Uluslararası Hakemli
Idil Journal of Art and Language, Kuyucu Mihalis
Medya Ekonomisi ve Başrol Oyuncuları Bugünün ve Yarının Medya Aktörlerinin Gözünde Reklamcılar ve Tüketiciler
2014 - Uluslararası Hakemli
The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication – TOJDAC, KUYUCU MİHALİS
Internet Broadcasting as Alternative Medium A Research about Internet Broadcasting ın Turkey
2014 - Uluslararası Hakemli
IBB International Refereed Academic Social Science Journal, KUYUCU MİHALİS
Social Media and Woman Violence to Women via Twitter during Gezi Park Occupy
2013 - Uluslararası Hakemli
IBB International Refereed Academic Social Science Journal, KUYUCU MİHALİS
Türkiye Basınında Tekelleşme Tartışmaları Türkiye nin ilk Medya Holding Patronu Asil Nadir Üzerine Bir İnceleme
2013 - Uluslararası Hakemli
Uluslar arası Hakemli Beşeri ve Akademik Bilimler Dergisi, KUYUCU MİHALİS
Türkiye de Çapraz Medya Sahipliği Medya Ekonomisine Olumsuz Etkileri ve Bu Etkilerin Önlenmesine Yönelik Öneriler
2013 - Ulusal Hakemli
Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi, KUYUCU MİHALİS
Küresel Medya İşletmeciliği Küresel Medya İşletmelerinde Yönetim Sorunları
2013 - Ulusal Hakemli
Karedeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi, KUYUCU MİHALİS
Türkiye de Müzik Basını ve HEY Dergisi Örneği
2013 - Ulusal Hakemli
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi e-gifder, KUYUCU MİHALİS
Medyada Kadın Olmak Medya İşletmelerinde Çalışan Kadınların Sorunları
2013 - Uluslararası Hakemli
Uluslar arası Hakemli Beşeri ve Akademik Bilimler Dergisi, (uhbab), KUYUCU MİHALİS
Radyonun Müzik Kutusuna Dönüşümü Radyo Program Türleri ve Tercih Edilirlik Oranları
2013 - Uluslararası Hakemli
NWSA - E Journal New World Science Academy, KUYUCU MİHALİS
Medya Sanat ve Dil Üçgeni Türkiye nin Eurovision Şarkı Yarışmasında Kullandığı Şarkı Dili Üzerine Bir İnceleme
2013 - Uluslararası Hakemli
İdil Sanat ve Dil Dergisi, KUYUCU MİHALİS
Radyo Mecrasında Reyting Ölçümlenmesi ve Yoğunlaşma Oranları
2013 - Uluslararası Hakemli
Bilim ve Kültür Uluslararası Kültür Araştırmaları Dergisi, KUYUCU MİHALİS
Türkiye de Özel radyo yayıncılığı Ulusal ölçekte yayın yapan ulusal radyo kanallarının yapıları üzerine bir araştırma
2013 - Uluslararası Hakemli
Global Media Journal, KUYUCU MİHALİS
Türkiye de Radyo Mecrasının Üniversite Öğrencilerinin Müzik Tüketim Alışkanlıklarına Etkisi Üzerine Bir Araştırma
2013 - Uluslararası Hakemli
Akademik Bakış Dergisi, KUYUCU MİHALİS
Dijital Radyo Yayıncılığı Karasal Radyo Yayıncılığını Öldürecek mi? Medyada Yaşanan Dijital Dönüşümün Radyo Yayıncılığına Getirdiği Avantajlar ve Fırsatlar.
2022 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Gazetecilik ve Medya Çalışmaları>Radyo-Televizyon>İnternet Yayıncılığı>Televizyon Yayıncılığı>internetradyoculuğu,internet,radyo,dijitaldönüşüm,dijitalleşme ,
Dijital Yayıncılık Biçimi Olarak Podcast Yayıncılığı ve Türkiye’de Gençlerin Podcast Kavramına Bakışı.
2022 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Gazetecilik ve Medya Çalışmaları>Medya Teknolojileri>Radyo-Televizyon>İnternet Yayıncılığı>podcast,radyo,podcastyayıncılığı ,
TV Kanallarında Yayınlanan Dizilerde Ürün Yerleştirme Uygulamaları: "Trendyol" "11.11." Kampanyası Örneği.
2022 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Gazetecilik ve Medya Çalışmaları>Televizyon Programcılığı>Medya Teknolojileri>Televizyon Yayıncılığı>televizyon,reklam,tvdizileri,medya ,
Türk Yapımı Dizilerin Dünya Televizyonlarına Olan İhracatının Türkiye’ye Olan Olumlu Etkileri
2021 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Gazetecilik ve Medya Çalışmaları>Radyo-Televizyon>Televizyon Programcılığı>Televizyon Yayıncılığı ,
Medyanın Covid-19 Pandemisi ile Sınavı.
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Gazetecilik ve Medya Çalışmaları>Radyo-Televizyon>İnternet Yayıncılığı>Medya Araştırmaları ,
Döviz Kurlarında Yaşanan Dalgalanmanın Medyanın Ekosistemine Olan Etkileri ve Bu Etkilerle Mücadele Etmeede Millileşmenin Önemi
2021 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>İletişim Çalışmaları>İletişim Ekonomisi>İletişim Araştırmaları>İletişim Hukuku ,
Türkiye’de Radyo Mecrasının 1980-2020 Yıllarında Reklam Harcamalarından Aldığı Payda Yaşanan Değişim ve Mecrayı Bekleyen İki Önemli Tehdit
2021 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Gazetecilik ve Medya Çalışmaları>Radyo Yayıncılığı>Radyo Programcılığı>Radyo-Televizyon ,
Sosyal Medyada Algı Yönetimi ve Onun Şiddet Söylemine Etkisi: 3 Kasım 2021 Tarihinde Twitter’da Kullanılan #ölmüş Hashtag Örneği
2021 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Gazetecilik ve Medya Çalışmaları>İnternet Yayıncılığı>Sosyal Medya Çalışmaları>Medya Teknolojileri ,
Dijital Dönüşüm ve Reklam Harcamaları: 2030 Yılında Reklam Endüstrisinde Dijital Reklamcılığın Yeri Üzerine Bir Projeksiyon
2021 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Reklam>Dijital Pazarlama>Pazarlama Araştırmaları ,
Dijital Dönüşüm ve Müzik: Müzik Endüstrisinde Yaşanan Dijitalleşmenin Avantaj ve Dezavantajları.
2021 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>İletişim Çalışmaları>Dijital İletişim>İletişim Araştırmaları ,
Küresel Rekabette Türkiye’nin Dijital Televizyon Platformları: EXXEN Örneğine Yönelik Bir SWOT Analizi.
2021 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Gazetecilik ve Medya Çalışmaları>İnternet Yayıncılığı>Televizyon Yayıncılığı>Televizyon Programcılığı ,
Dizilerdeki Yoksulluk (!): Türk Dizilerinde Yaratılan Karakterlerin Ekonomik Yapısı ve Bu Yapının Gerçek Hayatla Mukayesesi.
2021 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Gazetecilik ve Medya Çalışmaları>Televizyon Programcılığı>Televizyon Sosyolojisi>Televizyon Yayıncılığı ,
Popüler Müzik mi Pop Müzik mi?”
Ulusal
Güzel Sanatlar Temel Alanı>Müzik>Müzikoloji>Müzik Teorileri>Müzik Teknolojileri ,
Covid-19 Pandemisinin E-Ticaret Sitelerine ve Toplumun Tüketim Alışkanlıklarına Olan Ekonomik Etkisi
2021 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>İletişim Çalışmaları>İletişim Ekonomisi>Yeni İletişim Teknolojileri>Dijital İletişim ,
İnternet Bağımlılığının Önlenmesi için Uygulanması Gereken Eğitim Programlarında Zaman Faktörünün Önemi.
2021 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Gazetecilik ve Medya Çalışmaları>İnternet Yayıncılığı>Sosyal Medya Çalışmaları>Medya Araştırmaları ,
Z Kuşağının Bakış Açısından Medya Tüketim İlişkisi.
2021 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Gazetecilik ve Medya Çalışmaları>İnternet Yayıncılığı>Medya Teknolojileri>Medya Araştırmaları>zkuşağı,kuşak ,
Geleneksel Televizyon Mecrasının Yaşadığı Dijital Dönüşüm ve Bunun Mecraya Olan Etkileri.
2021 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Gazetecilik ve Medya Çalışmaları>Radyo-Televizyon>Televizyon Programcılığı>Televizyon Yayıncılığı>Sosyalmedya,dijitalmedya,dijitaldönüşüm ,
Pazarlama Karması Perspektifinden Medya Endüstrisinde “Ürün” ve “Tanıtım” ın Birbirlerine Olan Üstünlükleri
2021 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Gazetecilik ve Medya Çalışmaları>Radyo-Televizyon>İnternet Yayıncılığı>Medya Araştırmaları ,
Türkiye’de Kadın İstihdamı ve Medya Yansımaları.
2021 - Uluslararası ISSN 978-605-7594-93-8
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Gazetecilik ve Medya Çalışmaları>Medya Araştırmaları>Televizyon Sosyolojisi>Radyo-Televizyon>kadın,medya,ekonomi,istihdam ,
Dijital Dönüşüm Ekseninde Medyanın Gündem Belirleme Gücü: Medyada Gündemi Şekillendiren Mecra ve Markalar Üzerine Bir Güncelleme.
2021 - Uluslararası ISSN 978-625-7720-22-9.
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Gazetecilik ve Medya Çalışmaları>Gazetecilik>Televizyon Programcılığı>Televizyon Yayıncılığı>haber,medya,dijital,gündem,tematik medya,televizyon ,televizyon yayıncılığı,televizyon haberciliği ,
Reklam Harcamalarından Daha Yüksek Pay Alma Mücadelesinde En Belirleyici Faktör olan “Reyting” Kavramının Türkiye’de Yayın Yapan Televizyon Kanallarının İçeriğine Olan Etkisi.
0201 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Gazetecilik ve Medya Çalışmaları>Televizyon Programcılığı>Medya Araştırmaları>Televizyon Sosyolojisi>televizyon,covid19,reyting,reklam ,
Medyanın Covid-19 Pandemisi ile Sınavı: Medyanın Pandemi Sürecinde Sosyal Sorumluluk Yaklaşımı Bağlamında Analizi
2021 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Gazetecilik ve Medya Çalışmaları>Medya Araştırmaları>Televizyon Programcılığı>Televizyon Programcılığı>covid19,televizyon,medya ,
Covid-19 Pandemisinde Yaşanan Karantina Önlemlerinin Müzik Yorumcularına Olan Etkileri.
2021 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Gazetecilik ve Medya Çalışmaları>Medya Araştırmaları>Sosyal Medya Çalışmaları>müzik,covid19 ,
Covid-19 Pandemi Döneminde İzlenirliği Artan Tematik Haber TV Kanallarının Z Kuşağının Penceresinden Görünümü: Artılar – Eksiler & Fırsatlar – Tehditler.
2021 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Gazetecilik ve Medya Çalışmaları>Medya Araştırmaları>Televizyon Programcılığı>Gazetecilik>gazetecilik,covid19,pandemi,tematik haber,haber ,
Gramafondan Serverlara Müziğin Dünyada Dağıtımı
0201 - Uluslararası
Güzel Sanatlar Temel Alanı>Müzik>Müzikoloji>Müzik Teknolojileri>müzik,pazarlama,medya,radyo,televizyon ,
Historical Development of Digital Music Investments as Value Added Services Offered by Telecommunications Companies in Competitive Market Structure
2019 - Uluslararası
Güzel Sanatlar Temel Alanı->Müzik ,
Dövizde Yaşanan Çalkalanmanın Basın İşletmelerine Olan Etkileri : 2018 Döviz Krizinin Türkiye’de Yayınlanan Gazetelere Olan Ekonomik Etkileri ve Sonuçları
2019 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Yabancı Medya Yatırımlarının Türkiye’nin Medya Ekonomisine Etkileri:Yabancı Medya Yatırımcısı Beka Sorunu mu? Ekonomiye Katkı mı?.
2019 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Artificial Intelligence in Media: Radio Automation Systems as the First Artificial Intelligence Application in Media in the Terms of “Threats” and “Opportunities”. Digital Transformation and Innovation
2019 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Tek Kutuplu Dünya Düzeninden Çok Kutuplu Dünya Düzenine Geçişte Türkiye - Çin İlişkileri : Fırsatlar Tehditler ve Medyanın Rolü
2018 - Uluslararası ISSN 978-605-7594-04-4
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Uluslararası İlişkiler ,
Media Consumption in Turkey:The “less” and “more” of Turkish Media Consumption in Comparison with World Countries
2018 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Türkiye’de Yaşanan İş Kazalarının Medya Yansımasına Yönelik Bir Değerlendirme
2017 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Kamu Yayıncılığı ve TRT Radyoları: Üniversite Öğrencilerinin Perspektifinden TRT Radyolarının Radyo Mecrasındaki Konumu
2017 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Türkiye’nin Avrupa Birliği ile Olan İlişkilerinin Eurovision Şarkı Yarışmasına Yansımaları Every Way That I Can Örneği
2017 - Uluslararası
Güzel Sanatlar Temel Alanı->Müzik ,
Kamu Diplomasisi, Yerel Yönetimler, Sivil Toplum, Düşünce Kuruluşları ve Medya,
2017 - Ulusal
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Uluslararası İlişkiler ,
Sosyal Medya ve Şiddet Kapsamında 2017 Referandumunda Twitter’da Yaşanan Şiddet Söylemi Üzerine Bir Araştırma: “Bana Bir Masal Anlat Baba” Şarkısı Örneği
2017 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Sektör Yaşam Eğrisi Bağlamında Radyo Mecrasının Ekonomik Gelişimi
2016 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama ,
New Communication Techonologies and Radio: New Media and New Radio Audience
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Türk Müzik Endüstrisinde Covid-19 Pandemi Döneminde Üretilen Korona Temalı Müzik Eserlerinin Psikolojik Analizi
2020 - Uluslararası
Güzel Sanatlar Temel Alanı->Müzik ,
Dijital Dönüşüm Ekseninde Karasal Erişimden Dijital Erişime Geçiş Yapan Radyo Mecrasının Geleceği ve İnternet Radyoculuğu
2020 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Dijital Dönüşüm Sürecinde Gelişim Gösteren İnternet Gazeteciliğinin Üniversitede Eğitim Gören Gençlerin Haber Alma Tercihlerine Etkisi
2020 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Effects of Digitalization on the Film Industry: Will On-LineSeries/Film Platforms Exterminate the Movie Theaters?
2019 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->İletişim Çalışmaları ,
The Differences between Television Watching and Digital Media Using Habits of Y and Z Generations
2020 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Covid-19 Pandemi Sürecinde Sokağa Çıkma Yasağı Nedeniyle Evde Kalmak Zorunda Kalan Z Kuşağının Pandemi Döneminde Medyada Güven Sorunsalına Bakışı ve Haber Alma Alışkanlıklarının Değerlendirilmesi
2020 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Gençlerin Gözünden Televizyon Mecrasının Ürün Yaşam Eğrisindeki Yeri
2020 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Reklamcılık ,
Dijital ve Geleneksel Medyanın Z Kuşağının Müzik Dinleme Alışkanlıklarına Olan Etkisi
2020 - Uluslararası
Güzel Sanatlar Temel Alanı->Müzik ,
Gazetelerde Yaşanan Tiraj Düşüklüğünün Nedenleri ve ‘Can Çekişen’ Basılı Gazeteciliği Tehdit Eden Faktörler: Gazeteler Neden Kapanıyor
2020 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Effective Factors in Preferences of Students in favor ofFoundation Universities Providing Paid Education in Turkey
2020 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Yükseköğretim Çalışmaları ,
Türkiye’de Spor Medyası: Gençler Sporu Hangi Mecralardan Takip Ediyor? Spor Gazeteleri Örneğinde Milenyum Gençlerinin Spor Medyasına Yönelik Algıları Üzerine Bir Araştırma
2020 - Uluslararası
Spor Bilimleri Temel Alanı->Spor Bilimleri ,
The Digitization of Music in The Form of MIDI Concept
2020 - Uluslararası
Güzel Sanatlar Temel Alanı->Sinema ,
Trust Problematic in Print Media: A Study on Newspaper Readers’ Confidence for Newspapers Published in Turkey.
2019 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Bir İletişim Mecrası Olarak Müzik Endüstrisinde Twitter Kullanımı: Müzik Yorumcularının Twitter Hesaplarında Paylaştıkları İletilerin ve Etkileşimlerin Sanatçı – Hayran İlişkisi Yönünde İncelenmesi
2019 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
İşitsel ve Görsel Medyada Türk Müziğinin Yeri ve Türk Müziğinin Medya Görünürlüğünün Artması için STK’lara Düşen Görevler
2019 - Ulusal
Güzel Sanatlar Temel Alanı->Müzik ,
Y Kuşağının Bakış Açısıyla Tematik Televizyon Yayıncılığı ve Müzik Televizyonları
2019 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Sosyoloji ,
Yazılı Basında Sonun Başlangıcına mı Geliniyor? Dijital Gençlerin Perspektifinden Yazılı Basında Tiraj Sorunsalı ve Yazılı Basının Geleceği
2010 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->İletişim Çalışmaları ,
YouTube Marketing Opportunities and Prospects in Turkey.
2019 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama ,
Historical Economic and Political Development of Television Broadcasting in Turkey an Industry Analysis
2015 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->İletişim Çalışmaları ,
Yeni Medya Çağında Magazin Haberciliği Türkiye de İnternette Faaliyet Gösteren Magazin Sitelerinin Özellikleri
2015 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->İletişim Çalışmaları ,
The Standardization and McDonaldization od Popular Music From the Perspective of Adorno and Ritzer and its Influence on Turkish Popular Music
2015 - Uluslararası
Güzel Sanatlar Temel Alanı->Müzik ,
Radio and Generation Y Factors Effecting Radio Listening Habits of Generation Y in Turkey
2015 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->İletişim Çalışmaları ,
The Use of QR Code in the Marketing of Music in the Terms of Digitalization.
2019 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama ,
E- Ticaret Uygulamaları: Üniversite Öğrencilerinin Çevrim İçi Alışveriş Yapma Alışkanlıkları İzmir Örneği
2019 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Halkla İlişkiler ,
Yeni Nesil ve Magazin Haberciliği: Üniversite Öğrencileri Özelinde Magazin Medyasının Toplumsal Karşılığı
2019 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Halkla İlişkiler ,
The Social Media Revolution in Political Communication: A Case Study about the Turkish Local Elections of March 2019.
2019 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Reklamcılık ,
Digital Convergence of Radio: Effects of Digitilazation on Radio Media
2019 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
The History of Music Distribution and its Effects to Audience in the Sample of Turkey
2019 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama ,
Üniversite Öğrencilerinin Dinlediği Radyo Formatları Üzerine Bir Araştırma
2019 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
A Research on Effects of Media Ownership By Businessman in the Sample of Turkey
2019 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Marketing Mix Applications in Digital Music Marketing
2018 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama ,
Radyo Bitiyor mu? Y Kuşağının Gözünden Radyo Mecrasının Bugünü ve Geleceğine Yönelik Bir Araştırma
2018 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Doğan Medya Grubunun Demirören Grubuna Satılmasının Toplumsal Yansımalarının Medyada Mülkiyet ve Kontrol Açısından Değerlendirilmesi
2018 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->İletişim Çalışmaları ,
Musiki Mecmuası Dergisi Örneğinde Türkiye’de Müzik Dergiciliğinin Yaşadığı Değişim Betimsel Bir Analiz
2018 - Uluslararası
Güzel Sanatlar Temel Alanı->Müzik ,
Futbol Medya Perspektifinden AEK – GS Dostluk Maçının Türkiye ve Yunanistan Basınında Yayınlanan Haberler Üzerine Bir Araştırma
2018 - Uluslararası
Spor Bilimleri Temel Alanı->Spor Bilimleri ,
Türkiye’de Geleneksel Medyada Yayın Yapan Tematik TV Haber Kanallarının Dijital Kuşatma Altında Olan Yeni Neslin Bakış Açısından Niteliksel Değerlendirilmesi
2018 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->İletişim Çalışmaları ,
Usage of Social Media by Politicians During Election Campaign: Comparative Analysis About Presidential Elections in Turkey on June 24th, 2018”
2018 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Reklamcılık ,
The World of Facebook: A Research about Facebook Using Habits in Turkey
2018 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->İletişim Çalışmaları ,
Communication of Politics through Social Media: A Comparison of Turkish and Greek Leaders Recep Tayyip Erdoğan and Alexis Tsipras Twitter Management
2018 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Siyasal Hayat ve Kurumlar ,
Global Economy and E-Commerce: Development of E-Commerce in Turkey and its Global Position in Today’s Global Environment
2017 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama ,
Radyo Kanallarında Yayınlanan Popüler Müzik Eserleri Üzerine Bir Değerlendirme
2018 - Uluslararası
Güzel Sanatlar Temel Alanı->Müzik ,
Gelenekselden Dijitale Radyo Mecrasının Popüler Basındaki Yeri: Radyo Haftası Dergisi
2018 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Mobil Medya ve Gazetecilik: Mobil Medya Ekseninde Geleneksel Haber Okurunun Yeni Nesil Haber Okuruna Dönüşmesi
2018 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->İletişim Çalışmaları ,
The Role of Family Factor in Digital Game Addiction Among Children
2018 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Did the Digital Music Platforms Killed Radio’s Music Box Function? A Study on Music Platform Preferences of Students from the Faculty of Communication
2017 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Twitter as News Tool: A Study on The View of The University Students Living in Turkey on Twitter’s News Function
2017 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
İnternet Gazeteciliğinin Geleneksel Gazetelerle Savaşı: İnternet Gazeteciliği Geleneksel Gazeteciliği Bitirdi mi? Üniversite Öğrencilerinin İnternet Gazeteciliği ile İlgili Görüşleri Üzerine Bir Güncelleme
2017 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Görsel İletişim Tasarımı ,
Freedom of Press From The Eyes of the Future Journalists in Turkey
2017 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Yeni Medya ve Radyonun Yakınsaması: Mobil Radyo Uygulamaları – Akustik Fm Örneği
2017 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Çocuk Dergilerinde İçerik Çeşitliliği: TRT Çocuk Dergisi Örneği
2016 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Kullanımlar ve Doyumlar Perspektifinden Radyo Dinleme Alışkanlıkları ve Doyumları
2016 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Gündem Belirleme Teorisi Bağlamında Radyo Mecrasının Müzik Kamuoyunu Belirleme Gücü
2016 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Sosyal Medya Mecrası Instagram’ın İletişim Aracı Olarak Radyo Mecrasında Kullanımı
2016 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Türkiye’de Değişen Magazin Basını SES Dergisi Örneğinde Magazin Yayıncılığı Sorunsalı
2015 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Üniversite Öğrencilerinin Radyoda Yayınlanan Müzik ile Söz Programlarına Olan Talebi Üzerine Bir Araştırma
2015 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->İletişim Çalışmaları ,
Radyo ve Pazarlama Karması Radyo Yayıncılığının Pazarlanmasında 4P
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->İletişim Çalışmaları ,
Sosyal Medya ve Toplumsal Faydaları: İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma.
2015 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Şiddet ve Müzik Popüler Türk Müziğinde Üretilen Şarkıların Şarkı Sözlerinde Yer Alan Şiddet Olgusu Üzerine Bir Araştırma
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->İletişim Çalışmaları ,
Medyada Mobbing Medya Endüstrisi Çalışanlarının Mobbing Algısı Üzerine Bir Çalışma
2015 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->İletişim Çalışmaları ,
Social Media Generation The Differences of Social Media Use of X and Y Generation in the Sample of Turkey
2015 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->İletişim Çalışmaları ,
The Trade Relation of Media and Sports in the Sample of Turkish TV Broadcasting Rights of Football Matches and its Future
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->İletişim Çalışmaları ,
Insta Marketing Use of Instagram In Turkish Music Industry
2015 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->İletişim Çalışmaları ,
Müzik Endüstrisinde İnternet Çevrim İçi Pazarlaması ve Uygulamaları Türkiye Örneği
2015 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->İletişim Çalışmaları ,
Football Sponsorship and The Battle of Nike and Adidas in 2014 FIFA World Cup
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Distance Education Applications and E Learning The Viewpoint of Students for E Learning in Turke
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
The Economy of Football in the Global World The Economic Evaluation of the 2014 FIFA World Cup in Brazil
Uluslararası ISSN 2241-2891
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->İletişim Çalışmaları ,
Türkiye de Değişen Magazin Basını SES Dergisi Örneğinde Magazin Yayıncılığı Sorunsalı
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
The Effects of Media on the Music Listening Habits of the University Students in Turkey
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->İletişim Çalışmaları ,
Çinin Türkiye de Yaptığı Medya Yatırımlarının Türk ve Dünya Medyasındaki Stratejik Önemi
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->İletişim Çalışmaları ,
Türkiye Medyasının Ekonomik Yapısı ve Türk Medyasında Yabancı Yatırımlar
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->İletişim Çalışmaları ,
Usage of Social Media Networks in Radio Facebook and Powetürk Case
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Müzik Sektörü Çalışanlarının İşe Karşı Tutum Algılarının Uygulamaları Bir Örneği
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Eğlence Endüstrisinde Kadına Şiddet Müzik Sanatçısı Bergen Örneği
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Sosyal Medya ve Kadın Gezi Parkı Eylemleri Sırasında Twitter da Kadına Şiddet
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Medyada Kadın Olmak Medya İşletmelerinde Kadın Hakları
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Sosyal Medyada Mahremiyet Türkiye de Twitter Kullanıcılarının Mahremiyet Anlayışı
Ulusal
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Yeni Medya ve Radyo İşletmeciliği
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Marketing of Radio Stations A Research About How Radio Stations Market Themselves in Turkey
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Türkiye Eurovision Şarkı Yarışmasına Nasıl Bir Yöntemler Katılmalı
Ulusal
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
İlhan İrem ve Girişimcilik
Ulusal
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
The Problems of the Minority Media Sample of Greek Minority Media in İstanbul
Uluslararası ISSN 2241-2891
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Motivation in Media Management Factors Effecting Motivation of Media Workers in Turkey
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Social Media and Public Relations in Football The Use of Twitter in Football Teams in Turkey
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Yeni Medya Çağında Radyo Haberciliği
Ulusal
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Yeni Medya Düzeni ve Radyo Yayıncılığına Etkileri
Ulusal
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Reyting Mecrası ve Radyo Mecrası Üniversite Öğrencilerinin Radyo Dinleme Alışkanlıkları
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Turkey Impacts and Response to Global Challenges
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
TV Broadcasting in Turkey The Turkish Audience in the Frame of Uses and Gratification Approach
Uluslararası ISSN 2241-2891
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Mobile Media and Radio Industry A Research about the Use of Mobile Technology for Radio Companies in Turkey
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Yeni Medya ve Dijital Müzik Yeni Medyanın Müziğin Ekonomik Yapısına Etkisi
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Evaluation of the Economic and Cultural Effects of the Turkish Soap Operas and TV Series Exported to the World TVs in the Example of Muhteşem Yüzyıl and Greece
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Medya İş Ahlakı Medya Endüstrisinde çalışanların medya endüstrisine yönelik değer algısı
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
The New Net Generation and Social Media How Do the Turkish Youth Use Twitter in Turkey
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Community Radio Broadcasting Use of Community Radio for Turkish and Greek in Turkey
Uluslararası ISSN 2241-2891
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Use of Twitter as a Tool of Dialogical Communication for Politicians in 2014 Local Elections
Uluslararası ISSN 2241-2891
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
New Communication Technologies and Journalism The Creation of New Multimedia Newspaper with Milliyet Newspaper and Blippar
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Televizyon ve Sosyal Medya Televizyon Dizilerinde Twitter Kullanımı Medcezir Örneği
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Social Media Marketing in Traditional Media A Research About How Radio and TV Companies Use Social Media in Turkey
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
The Transformation of Traditional Newspaper to New Global Media with the QR Code
Uluslararası ISSN 2241-2891
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Radio Economics The Oligopoly of Radio Market in Turkey
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Radio Formats and Their Affects to Radio Industry A Comparison of Radio Formats in Turkey and USA 2003 2013
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Yeni Medya ve Televizyon Endüstrisi Televizyon Endüstrisine Meydan Okuyan Sosyal Medya Platformu YouTube
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
Internet Marketing for Media Companies The New e Radio and e Audience
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
The Evaluation of Onboard Advertising as an Outdoor Advertising Media in Turkey
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
From Propaganda to Agenda Setting Radio The Changing Function of Radio with CHR Format
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Gazetecilik ve Medya Çalışmaları ,
EN TEPEDEKİ DJ
2002
RAYAD Radyo Yıldızları Özel
2003
Yılın En İyi Öğle Kuşağı Radyo Programı
2004
TRT Radyo Günleri Onur Ödülü
2009
RAYAD Radyonun Yıldızları – En İyi Liste Programı
2006
Radyo Oskarı
2006
Radyo Oskarları
2015 - Çalışma Ödülü
İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI BÖLÜMÜ/GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI PR. (TAM BURSLU)/ - Alanında özel kurum ve kuruluşlarından alınan ödül