İstinye Üniversitesi İİSBF Yönetim Bilişim Sistemleri Bölüm Başkanı ve İstinye Üniversitesi TTO (Teknoloji Transfer Ofisi) Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Cem DURAN; Nice Medya’nın gerçekleştirdiği "Müşteri Deneyimi Arenası” programında jüri üyeliği yaptı.
6 Mart 2018 Perşembe günü Babylon Bomontiada’da, Pisano ana sponsorluğunda gerçekleşen program; akademi, start-up ve iş dünyasından birçok önemli ismi aynı çatı altında topladı. Hızla değişen müşteri profilinin, davranış ve uygulamalarının analizlerine yer verilen programda; ‘Dijital’ kategorisinin jüri üyeliğini Dr. Öğr. Üyesi Cem DURAN yaptı. Müşteri Deneyimi Arenası’nın "Müşteri Deneyimi -DİJİTAL” kategorisinde aradığı başvuruların; müşteriye dijital bir deneyim sunan veya deneyim süreçlerini kendi arasında dijital olarak entegre eden çalışmalar olduğunu hatırlatan Dr. Öğr. Üyesi Cem DURAN, yarışmada bu çerçevede oluşturulmuş değerli projeler aldıklarını söyledi.
Yıllar içinde müşteri açısından fark yaratan pazarlama unsurlarının üründen hizmete ve daha sonra da müşteri deneyimine doğru evrildiğini belirten Dr. Öğr. Üyesi Cem DURAN, ‘’Müşteri deneyimini artırmanın; hepimizin nihai amacı olan müşteri sadakatına, kulaktan kulağa pazarlamaya ve en önemlisi tekrar satın almaya etkisi literatürde birçok kez gösterilmiştir." sözleriyle deneyimsel pazarlamanın önemine vurgu yaptı. Müşteri davranışları ve piyasaya etkileri alanında akademik çalışmalar yürüten isimlerden meydana gelen jürinin, sahanın göze çarpan marka ve yöneticileriyle buluşması ortaya interaktif bir etkinlik modelinin çıkmasını sağladı.