Araştırma Alanları
- Bütünleşik Pazarlama İletişimi
- Pazarlama
- Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi
- İnovasyon
Çalışma Alanları
- Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
- Pazarlama
- Ürün ve Marka Yönetimi
- Pazarlama İletişimi
- Uluslararası Pazarlama
- Instagram Marketing on Consumer Buying Behavior: A Survey on Starbucks in İstanbul, 2024
- Understanding Digitalization in International Trade Firms with an In-Depth Interview, 2024
- BARRIERS TO E-COMMERCE ADOPTION IN MOROCCO SMES, 2024
- The Role and the Process of a Maritime Hub in International Trade: An Example in Djibouti, 2024
- BEAUTY BEYOND STEREOTYPES: AN EXPLORATION OF SEPHORA'S "UNLIMITED POWER OF BEAUTY" AD AND ITS EFFECT ON CONSUMER PERCEPTIONS OF THE BRAND, 2024
- AN IN-DEPTH INTERVIEW ON INTERNATIONAL TRADE EXCHANGE IN NORTH SYRIA, 2024
- KOSOVA PAZARINDA İÇERİK PAZARLAMASININ REKABETİN ARTIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ, 2023
- DENİM İŞLETMELERİNDE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK STRATEJİLERİNİN PAZARLAMADA ÜRÜN GELİŞTİRME VE FİYATLANDIRMADAKİ ROLÜ ÜZERİNE DERİNLEMESİNE MÜLAKAT, 2023
- Sosyal Medya Kullanıcılarının Özelliklerinin Tüketici Davranışlarına Etkisi: Türkiye’deki Sosyal Medya Kullanıcıları Üzerine Nicel Bir Araştırma, 2023
- TÜRKİYE'DEN SAĞLIK HİZMETİ ALAN YABANCILARIN HİZMET ALMA VE ARAŞTIRMA SÜREÇLERİNDEKİ TERCİH ETME MOTİVASYONLARI HAKKINDA DERİNLEMESİNE GÖRÜŞME, 2023
- SOCIAL MEDIA STRATEGIES COMPANIES ARE USING TO ATTRACT GENERATION Z, 2023
- Impact of Social Media Storytelling on Moroccan Consumer Behavior, 2023
- Digital Marketing Strategies on Second Hand Goods, 2023
- TÜRKİYE’DE SOSYAL MEDYA REKLAMCILIĞININ GENÇ TÜKETİCİLERİN DAVRANIŞLARINA ETKİSİ, 2022
- The Impact of COVID-19 on Consumer Behavior: An application on Shopping in the Clothing sector in Istanbul, 2022
- THE SURGE OF CRM SOFTWARE FOR MARKETING PURPOSES DURING THE PANDEMIC, 2022
- Neuro-Marketing's Perspective on Consumer Behavior , 2022
- HOW TO SUCCESSFULLY BUILD AND MANAGE A SUSTAINABLE ONLINE BRANDING, 2022
- SÜRDÜRÜLEBİLİR PAZARLAMA KAPSAMINDA YÜRÜTÜLEN FAALİYETLER: UNITED COLURS OF BENETTON-KÜRESEL BİR MARKA ÖRNEĞİ, 2022
- PAZARLAMADA KAMPANYA YONETIMI VE YAPAY ZEKA KULLANIMI, 2022
- Impact of Digital Marketing and SEO on a Business Website, 2022
- EXAMINING THE EFFECT OF TIKTOK ON THE MOROCCAN CONSUMER BUYING DECISION PROCESS AFTER THE PANDEMIC, 2022
- GREEN MARKETING AND ITS IMPACT ON CONSUMER BUYING BEHAVIOR, 2022
- LOJISTIK TURLERINDEN DENIZYOLU TASIMACILIGI VE TURKIYE PAZARI OZELINDE BIR DURUM (GZFT) ANALIZI, 2021
- INTERNETTE YA DA CEVRIMICI PAZARLAMADA YENI BIR KAVRAM: BAGLI KURULUS (SATIS ORTAKLIGI) PAZARLAMASI VE TURKIYE PAZARINDAN BAZI ORNEKLER, 2021
- AN IN-DEPTH INTERVIEW: SUPPLY CHAIN MANAGEMENT IN DENIZLI INTEGRATED TEXTILE COMPANIES, 2021
- ENTREPRENEURSHIP AND IMPORTANCE OF PERSONALITY ON ENTREPRENEURSHIP A RESEARCH ON TRAINEES OF ENTREPRENEURSHIP EDUCATION PROGRAM, 2011
- KÜRESEL FİRMALARIN YEREL SOSYAL SORUMLULUK FAALİYETLERİ MARKA DEĞERİ ve MARKA TERCİHİNİ NASIL ETKİLEMEKTE?, 2011
- PERCEPTION OF TURKISH CONSUMERS ABOUT COUNTRY OF ORIGIN EFFECT IN GERMAN AND CHINESE PRODUCTS, 2010
- Promoting Sustainability in Agri-Tech: Innovations and Challenges,
- TÜKETİCİLERİN YENİLİKÇİLİĞE BAKIŞ AÇILARINA GÖRE YAŞAM TARZLARI İLE ALGILANAN KALİTENİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ÖLÇÜLMESİ VE DAYANIKLI TÜKETİM ÜRÜNLERİNDE BİR UYGULAMA, 2008
- THE MOTIVATION BY A RETAIL CLOTHING BRAND IN RETAIL SECTOR TO INTERNAL CUSTOMER, 2018
- YEŞİL PAZARLAMA VE YEŞİL TEDARİK ZİNCİRİ YONETİMİ SİSTEMİ, 2020
- SUSTAINABLE MARKETING AS A COMPETITIVE ADVANTAGE AND A CASE STUDY ON GLASS SECTOR IN TURKEY, 2018
- ÜRÜN YAŞAMI SÜRECİNDE ÜRETİMİN YENİDEN YAPILANDIRILMASI, 2005
- THE EFFECT OF MARKETING COST IN STRATEGIC PLANNING AND DECISION, 2005
- THE ART OF PREDICTING THE FUTURE TRENDS, ISBN: 978-625-6478-76-3, 2024
- SANAYI POLITIKALARI: EKONOMIK VE SOSYAL EGILIMLER, ISBN: 978-605-281-875-6, 2020
- SOSYAL PAZARLAMA KAVRAMI VE KAMU SEKTÖRÜ REKLÂMLARININ GELENEKSEL VE SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN DUYURULMASI, ISBN: 978-605-281-914-2, 2020
- TURKEY’S ECONOMY FROM DIFFERENT PERSPECTIVES AFTER 1980, ISBN: 978-3-631-81602-8, 2020
- FELSEFE, SOSYOLOJİ VE FİLOLOJİ ALANINDA AKADEMİK ÇALIŞMALAR, ISBN: 978-605-71210-7-3, 2022
- İŞLETMELER İÇİN DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE DİJİTAL PAZARLAMA REHBERİ, ISBN: 978-625-8410-13-6, 2022
- SANAYI POLITIKALARI VE TEKNOLOJI YONETIMI, ISBN: 978-625-7280-89-1, 2021