Faculty of Economics, Administrative and Social Sciences

Academic Members

Prof. Figen Yıldırım

Prof.
Figen Yıldırım

Pazarlama

Çalışma Alanları

  • Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
  • Pazarlama
  • Uluslararası Pazarlama
  • Tüketici Davranışları
  • Ürün ve Marka Yönetimi
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
  • TÜKETİCİLERİN YENİLİKÇİLİĞE BAKIŞ AÇILARINA GÖRE YAŞAM TARZLARI İLE ALGILANAN KALİTENİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ÖLÇÜLMESİ VE DAYANIKLI TÜKETİM ÜRÜNLERİNDE BİR UYGULAMA, 2008
  • TÜKETİCİLERİN YENİLİKÇİLİĞE BAKIŞ AÇILARINA GÖRE YAŞAM TARZLARI İLE ALGILANAN KALİTENİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ÖLÇÜLMESİ VE DAYANIKLI TÜKETİM ÜRÜNLERİNDE BİR UYGULAMA, 2008
  • TÜKETİCİLERİN YENİLİKÇİLİĞE BAKIŞ AÇILARINA GÖRE YAŞAM TARZLARI İLE ALGILANAN KALİTENİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ÖLÇÜLMESİ VE DAYANIKLI TÜKETİM ÜRÜNLERİNDE BİR UYGULAMA, 2008
  • TÜKETİCİLERİN YENİLİKÇİLİĞE BAKIŞ AÇILARINA GÖRE YAŞAM TARZLARI İLE ALGILANAN KALİTENİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ÖLÇÜLMESİ VE DAYANIKLI TÜKETİM ÜRÜNLERİNDE BİR UYGULAMA, 2008
  • TÜKETİCİLERİN YENİLİKÇİLİĞE BAKIŞ AÇILARINA GÖRE YAŞAM TARZLARI İLE ALGILANAN KALİTENİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ÖLÇÜLMESİ VE DAYANIKLI TÜKETİM ÜRÜNLERİNDE BİR UYGULAMA, 2008
  • TÜKETİCİLERİN YENİLİKÇİLİĞE BAKIŞ AÇILARINA GÖRE YAŞAM TARZLARI İLE ALGILANAN KALİTENİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ÖLÇÜLMESİ VE DAYANIKLI TÜKETİM ÜRÜNLERİNDE BİR UYGULAMA, 2008
  • TÜKETİCİLERİN YENİLİKÇİLİĞE BAKIŞ AÇILARINA GÖRE YAŞAM TARZLARI İLE ALGILANAN KALİTENİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ÖLÇÜLMESİ VE DAYANIKLI TÜKETİM ÜRÜNLERİNDE BİR UYGULAMA, 2008
  • TÜKETİCİLERİN YENİLİKÇİLİĞE BAKIŞ AÇILARINA GÖRE YAŞAM TARZLARI İLE ALGILANAN KALİTENİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ÖLÇÜLMESİ VE DAYANIKLI TÜKETİM ÜRÜNLERİNDE BİR UYGULAMA, 2008
  • TÜKETİCİLERİN YENİLİKÇİLİĞE BAKIŞ AÇILARINA GÖRE YAŞAM TARZLARI İLE ALGILANAN KALİTENİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ÖLÇÜLMESİ VE DAYANIKLI TÜKETİM ÜRÜNLERİNDE BİR UYGULAMA, 2008
  • TÜKETİCİLERİN YENİLİKÇİLİĞE BAKIŞ AÇILARINA GÖRE YAŞAM TARZLARI İLE ALGILANAN KALİTENİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ÖLÇÜLMESİ VE DAYANIKLI TÜKETİM ÜRÜNLERİNDE BİR UYGULAMA, 2008
  • TÜKETİCİLERİN YENİLİKÇİLİĞE BAKIŞ AÇILARINA GÖRE YAŞAM TARZLARI İLE ALGILANAN KALİTENİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ÖLÇÜLMESİ VE DAYANIKLI TÜKETİM ÜRÜNLERİNDE BİR UYGULAMA, 2008
  • THE ART OF PREDICTING THE FUTURE TRENDS, ISBN: 978-625-6478-76-3, 2024
  • THE ART OF PREDICTING THE FUTURE TRENDS, ISBN: 978-625-6478-76-3, 2024
  • THE ART OF PREDICTING THE FUTURE TRENDS, ISBN: 978-625-6478-76-3, 2024
  • THE ART OF PREDICTING THE FUTURE TRENDS, ISBN: 978-625-6478-76-3, 2024
  • THE ART OF PREDICTING THE FUTURE TRENDS, ISBN: 978-625-6478-76-3, 2024
  • THE ART OF PREDICTING THE FUTURE TRENDS, ISBN: 978-625-6478-76-3, 2024
  • THE ART OF PREDICTING THE FUTURE TRENDS, ISBN: 978-625-6478-76-3, 2024
  • THE ART OF PREDICTING THE FUTURE TRENDS, ISBN: 978-625-6478-76-3, 2024
  • THE ART OF PREDICTING THE FUTURE TRENDS, ISBN: 978-625-6478-76-3, 2024
  • THE ART OF PREDICTING THE FUTURE TRENDS, ISBN: 978-625-6478-76-3, 2024