Çalışma Alanları
- Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
- Pazarlama
- Uluslararası Pazarlama
- Tüketici Davranışları
- Ürün ve Marka Yönetimi
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜRKİYE’DE GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ PAZARI VE KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA, 2023
- TÜKETİCİLERİN YENİLİKÇİLİĞE BAKIŞ AÇILARINA GÖRE YAŞAM TARZLARI İLE ALGILANAN KALİTENİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ÖLÇÜLMESİ VE DAYANIKLI TÜKETİM ÜRÜNLERİNDE BİR UYGULAMA, 2008
- TÜKETİCİLERİN YENİLİKÇİLİĞE BAKIŞ AÇILARINA GÖRE YAŞAM TARZLARI İLE ALGILANAN KALİTENİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ÖLÇÜLMESİ VE DAYANIKLI TÜKETİM ÜRÜNLERİNDE BİR UYGULAMA, 2008
- TÜKETİCİLERİN YENİLİKÇİLİĞE BAKIŞ AÇILARINA GÖRE YAŞAM TARZLARI İLE ALGILANAN KALİTENİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ÖLÇÜLMESİ VE DAYANIKLI TÜKETİM ÜRÜNLERİNDE BİR UYGULAMA, 2008
- TÜKETİCİLERİN YENİLİKÇİLİĞE BAKIŞ AÇILARINA GÖRE YAŞAM TARZLARI İLE ALGILANAN KALİTENİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ÖLÇÜLMESİ VE DAYANIKLI TÜKETİM ÜRÜNLERİNDE BİR UYGULAMA, 2008
- TÜKETİCİLERİN YENİLİKÇİLİĞE BAKIŞ AÇILARINA GÖRE YAŞAM TARZLARI İLE ALGILANAN KALİTENİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ÖLÇÜLMESİ VE DAYANIKLI TÜKETİM ÜRÜNLERİNDE BİR UYGULAMA, 2008
- TÜKETİCİLERİN YENİLİKÇİLİĞE BAKIŞ AÇILARINA GÖRE YAŞAM TARZLARI İLE ALGILANAN KALİTENİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ÖLÇÜLMESİ VE DAYANIKLI TÜKETİM ÜRÜNLERİNDE BİR UYGULAMA, 2008
- TÜKETİCİLERİN YENİLİKÇİLİĞE BAKIŞ AÇILARINA GÖRE YAŞAM TARZLARI İLE ALGILANAN KALİTENİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ÖLÇÜLMESİ VE DAYANIKLI TÜKETİM ÜRÜNLERİNDE BİR UYGULAMA, 2008
- TÜKETİCİLERİN YENİLİKÇİLİĞE BAKIŞ AÇILARINA GÖRE YAŞAM TARZLARI İLE ALGILANAN KALİTENİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ÖLÇÜLMESİ VE DAYANIKLI TÜKETİM ÜRÜNLERİNDE BİR UYGULAMA, 2008
- TÜKETİCİLERİN YENİLİKÇİLİĞE BAKIŞ AÇILARINA GÖRE YAŞAM TARZLARI İLE ALGILANAN KALİTENİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ÖLÇÜLMESİ VE DAYANIKLI TÜKETİM ÜRÜNLERİNDE BİR UYGULAMA, 2008
- TÜKETİCİLERİN YENİLİKÇİLİĞE BAKIŞ AÇILARINA GÖRE YAŞAM TARZLARI İLE ALGILANAN KALİTENİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ÖLÇÜLMESİ VE DAYANIKLI TÜKETİM ÜRÜNLERİNDE BİR UYGULAMA, 2008
- TÜKETİCİLERİN YENİLİKÇİLİĞE BAKIŞ AÇILARINA GÖRE YAŞAM TARZLARI İLE ALGILANAN KALİTENİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ÖLÇÜLMESİ VE DAYANIKLI TÜKETİM ÜRÜNLERİNDE BİR UYGULAMA, 2008
- THE ART OF PREDICTING THE FUTURE TRENDS, ISBN: 978-625-6478-76-3, 2024
- THE ART OF PREDICTING THE FUTURE TRENDS, ISBN: 978-625-6478-76-3, 2024
- THE ART OF PREDICTING THE FUTURE TRENDS, ISBN: 978-625-6478-76-3, 2024
- THE ART OF PREDICTING THE FUTURE TRENDS, ISBN: 978-625-6478-76-3, 2024
- THE ART OF PREDICTING THE FUTURE TRENDS, ISBN: 978-625-6478-76-3, 2024
- THE ART OF PREDICTING THE FUTURE TRENDS, ISBN: 978-625-6478-76-3, 2024
- THE ART OF PREDICTING THE FUTURE TRENDS, ISBN: 978-625-6478-76-3, 2024
- THE ART OF PREDICTING THE FUTURE TRENDS, ISBN: 978-625-6478-76-3, 2024
- THE ART OF PREDICTING THE FUTURE TRENDS, ISBN: 978-625-6478-76-3, 2024
- THE ART OF PREDICTING THE FUTURE TRENDS, ISBN: 978-625-6478-76-3, 2024