İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi

Akademik Kadro

Ruken Özgül Kılanç

Ruken Özgül Kılanç,  Doç. Dr.

CV
Öğretim Üyesi

Ruken Özgül Kılanç, Lisansını 2000 yılında Abant İzzet Baysal Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümünde tamamlamıştır. İstanbul Kültür Üniversitesi'nde Üretim ve Kalite Yönetimi Yüksek Lisansı yapan Kılanç, Marmara Üniversitesi Halkla İlişkiler Anabilim Dalı'nda İtibar Yönetimi konusunda tamamladığı teziyle Doktor unvanını almıştır. Kılanç, İstanbul Kültür Üniversitesi ArGe Bölümünde görev alarak çeşitli sosyal sorumluluk projelerinde uzman ve danışmanlık yapmış, Habertürk televizyon kanalındaki “Akademik Vizyon” adlı eğitim programında Koordinatör Yardımcısı olarak görev almıştır. 2010 yılından bu yana Öğretim Üyesi olarak görev yapan Halkla ilişkiler ve iletişim konularında hakemli dergilerde makaleleri, kitaplarda bölüm yazıları, kitapları bulunan Kılanç, Doçentlik unvanını Uygulamalı İletişim alanında almıştır. Doçent Dr. Ruken Özgül Kılanç, 2017 yılından itibaren İstinye Üniversitesi’nde çalışmalarını sürdürmektedir.

Araştırma Alanları: Halkla İlişkiler , İtibar Yönetimi

Temel Alanları: Halkla İlişkiler,  Halkla İlişkiler, 

ÖZGÜL KILANÇ RUKEN. (2014), ENGELLİ BİLİNCİNİN İLKÖĞRETİM OKULLARINDA VE TEKNOLOJİ TEMELLİ OLARAK OLUŞTURULMASINDA İLETİŞİMİN ROLÜ ENGELLİLER BİLGİSİ DERSİ, Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 2(5),
ÖZGÜL KILANÇ RUKEN. (2014), The analysis of statements in political meetings through cultural codes including patterns of Turkish Islamic notion, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 18(2), 1-11.
ÖZGÜL KILANÇ RUKEN. (2013), MARKA ÖYKÜLEMELERİNİN İNTERNETTE KÜLTÜREL DEĞERLER ÇERÇEVESİNDE YANSIMALARI, Tojdac, 3(2), 38-48.
Rana Kutlu, Banu Manav, Ruken Kilanc. (2013), Retail Design Color Light Influence on Brand Identity Image Perception, WASJ, 23(5), 598-606.
ÖZGÜL KILANÇ RUKEN. (2013), The Importance Of Planned Events Based on Cultural Values on Turkish People in Amsterdam and Istanbul, World Applied Science Journal, 27(9), 1163-1167.
Ruken Özgül Kılanç, Ruşen Nurhayat Tanrıbilir. (2012), PAZARLAMA VE İLETİŞİM KÜLTÜRÜ DERGİSİ, Pİ EĞLENCE PAZARLAMASI, 1(BAHAR 2012), 19-24.
ÖZGÜL KILANÇ RUKEN. (2011), KURUM KÜLTÜRÜNDE RİTÜELLER, Marmara İletişim Dergisi, 1(17), 201-211.
ÖZGÜL KILANÇ RUKEN. (2007), SAVAŞ VE İLETİŞİM GENGÜDÜMLERİNDE BİÇİMSEL BAKIŞIMLILIK, İstanbul Kültür Üniversitesi Sosyal Bilimler Güncesi, 5(1), 97-107.
Güzin Ilıcak, Ruken Özgül. (2005), SUNT TZU SAVAŞ SANATINA GÖRE MARKA PAZAR STRATEJİLERİNİN BELİRLENMESİ, İstanbul Kültür Üniversitesi Sosyal Bilimler Güncesi, 3(1), 95-105.
ÖZGÜL KILANÇ RUKEN (2014), "HALKLA İLİŞKİLER VE ETKİNLİK YÖNETİMİ", "Türkçe", Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Halkla İlişkiler, Bilimsel Kitap
ÖZGÜL KILANÇ RUKEN (2018), "YÖNETİŞİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR", "Türkçe", Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Halkla İlişkiler, Bilimsel Kitap
ÖZGÜL KILANÇ RUKEN (2014), "TÜRKİYE DE SPOR VE MEDYA", "Türkçe", Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->İletişim Çalışmaları, Bilimsel Kitap
ÖZGÜL KILANÇ RUKEN (2013), "iLETİŞİM VE", "Türkçe", Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->İletişim Çalışmaları, Bilimsel Kitap