İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi

Akademik Kadro

Naim Çetintürk

Naim Çetintürk,  Dr. Öğr. Üyesi

Öğretim Üyesi

Yerel ve uluslararası reklam ajanslarında Philips, Unilever Food Solutions, Nutella, Kinder, KIA gibi uluslararası ve THY, Turkcell, TTNET, Lassa, Bridgestone, Ziraat Bankası, Yataş gibi yerel birçok markanın pazarlama iletişimi kampanyalarını hayata geçirdikten sonra Doğu Avrupa'nın En Büyük Aracı Kurumu'nda başta Türkiye pazarı olmak üzere farklı ülkelerde pazarlama müdürü olarak 6 yıl görev yaptı. Bir yandan Yüksek Lisans ve Doktora eğitimlerini tamamlarken, aynı zamanda Türkiye'nin lider anne bebek perakendecisi e-bebek'te Pazarlama Müdürü görevini sürdürdü. 2014 yılından bu yana İstanbul Üniversitesi bünyesinde pazarlama, marka, e-ticaret ve perakende mağazacılık dersleri veren Naim Çetintürk'ün 2'si ders kitabı olmak üzere pazarlama ve dijital pazarlama alanında 3 kitabı, çeşitli dergilerde yayımlanan makaleleri ve sektörel dergilerde birçok ropörtaj ve yazıları bulunmaktadır. 1998 yılından bu yana dijital pazarlama ve arama motoru reklamcılığı ilgili çalışmalarına devam etmektedir. Aynı zamanda halen iLab Holding bünyesinde yer alan arabam.com'da CMO (Chief Marketing Officer) görevini sürdürmektedir. Yerel ve uluslararası birçok pazarlama/reklam ödüllerinin yanı sıra Google Ads, Analytics ve Microsoft E-commerce gibi sertifikasyonlara sahip olup Reklam Yaratıcıları Derneği üyesidir.

Araştırma Alanları: Pazarlama, Dijital Pazarlama, Dijital Pazarlama İletişimi, Tüketici Davranışı, E-Pazarlama, E-Ticaret, Medya ve Pazarlama İletişimi, Sosyal Medya, Pazarlama Stratejileri, Perakendecilik, Reklam Yönetimi, Pazarlama Araştırmaları, Marka Yönetimi

Temel Alanları: Pazarlama,  Dijital Pazarlama,  Pazarlama İletişimi,