16 Mart 2021
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Ruken Özgül Kılanç'ın Kitap Bölümü Yayımlandı
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Ruken Özgül Kılanç’ın ‘’Pandemi Dönemi Sosyal Medya Etkinlik Yönetimi: İstanbul Büyükşehir Belediyesi Online Etkinlikleri’’ başlıklı bölümü yayımlanmıştır.
DEVAMI

09 Ocak 2021
Aziz Arslan’ın kaleme aldığı ‘’Sağlık İletişimi Bağlamında Kamu Spotlarının Bilgilendirici İşlevi: Sağlık Bakanlığı'na Ait YOUTUBE Video İçeriklerinin Çözümlemesi’’ başlıklı kitap bölümü, editörlüğü Prof. Dr. Melda Cinman tarafından yapılmış ‘’Sağlık İletişimi: Salgın Döneminde Önleyici İletişim Faaliyetleri’’ isimli kitapta yayımlandı.
DEVAMI
31 Aralık 2020
Halkla İlişkiler disiplininin önemli bir alt dalı olan ve günden güne değeri artan İtibar Yönetimini, etkin anlatım biçimlerinden Öyküleme ile birlikte ele aldığı eseri yayımlandı.
DEVAMI

03 Haziran 2020
Dr. Öğretim Üyesi Esra Bayhantopçu'nun kaleme aldığı ''Tüketim Pratikleri Üzerinden Postmodernizmin Kimlik Yansımaları'' başlıklı kitap bölümü, editörlüğü Doç. Dr. Volkan Ekin tarafından yapılmış ‘’Postmodernizmin İz Düşümleri’’ isimli kitapta yayımlanmıştır.
DEVAMI

02 Haziran 2020
Editörlüğü Dr. Belma Suna tarafından yapılan ''Destinasyon Yönetimi ve Pazarlaması'' isimli eserde, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Öğretim Üyesi Dr. Nezahat İşbilir Yüceışık’ın ''Destinasyon Pazarlaması ve Kapsamı'' başlıklı bölümü de yer almıştır.
DEVAMI
31 Mayıs 2020
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Ruken Özgül Kılanç'ın Kitap Bölümü Yayımlandı
‘’Postmodernizmin İz Düşümleri’’ isimli kitapta, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Başkanı Ruken Özgül Kılanç ‘’Eğitimde Postmodern Devrim: Uzaktan Eğitim’’ başlıklı bölümü ile yer almıştır.
DEVAMI

26 Aralık 2019
Halkla ilişkiler ve Reklamcılık Bölümü tarafından düzenlenen “Workshop Çalışması” kapsamında gerçekleştirilen etkinlikte AD-Stop Reklam Ajansı sanat yönetmeni Volkan Lale, Halkla ilişkiler ve Reklamcılık Bölümü ikinci sınıf öğrencileriyle bir araya geldi.
DEVAMI

24 Aralık 2019
İletişim Söyleşileri kapsamında gerçekleştirilen etkinliğimizde, KoçSistem Kurumsal İletişim Yöneticisi Murat Pamukçu "Etkinlik Pazarlamasında Dijital Trendler" başlığı altında deneyimlerini öğrencilerimizle paylaştı.
DEVAMI

12 Aralık 2019
İstinye Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık birinci sınıf öğrencilerinin, İletişim Çalışmalarına Giriş dersi kapsamında öğretim üyesi Dr. Esra Bayhantopçu başkanlığında “X, Y, Z kuşaklarının bireysel ve kurumsal iletişim alanlarındaki davranışları” üzerine münazara çalışması gerçekleştirildi.
DEVAMI

14 Haziran 2019
İstinye Üniversitesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğretim görevlileri ve öğrencileri gerçekleştirdikleri sosyal sorumluluk projesiyle çocukların yüzlerini güldürdü.
DEVAMI
30 Mayıs 2019
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü derslerimizin işleyişi ve sunum performansları
DEVAMI
28 Mayıs 2019
Halkla ilişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri final sunumlarını, Marry Me Events ve Maeque marka kurucusu Cansu Sümer eşliğinde gerçekleştirdiler.
DEVAMI
11 Nisan 2019
''İstinye İletişim Söyleşileri'' etkinliği kapsamında gerçekleşen söyleşide konuğumuz olan Hakan Gül reklam sektöründeki prodüksiyon süreçlerini anlattı.
DEVAMI

02 Nisan 2019
Etkinlik kapsamında konuklarımız ''TRT Geleceğin İletişimcileri Yarışması'' hakkında öğrencilere detaylı bilgiler sundular.
DEVAMI
03 Ocak 2019
İstinye Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü'nün düzenlediği İSÜ İletişim Söyleşileri 2 - Halkla İlişkiler ve Reklam Medyası Olarak Televizyon, 27 Ocak 2018'de İstinye Üniversitesi Topkapı Kampüsü'nde konuşmacı ve yapımcı Bora BALAR'ın katılımıyla gerçekleştirildi.
DEVAMI
21 Aralık 2018
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü tarafından düzenlenen ve Demet Işıl Yılmaz’ın katılımıyla gerçekleşen söyleşide, sosyal medya içeriklerinde video yapımının önemi konuşuldu.
DEVAMI