Faculty of Economics, Administrative and Social Sciences

Academic Members

Ruken Özgül Kılanç

Ruken Özgül Kılanç,  Prof.

CV

Ruken Özgül Kılanç graduated from Abant İzzet Baysal University, Faculty of Economics and Administrative Sciences, Department of Management in 2000. Ruken Özgül Kılanç who holds a Master of Science degree in Production and Quality Management from Istanbul Kültür University, with the dissertation about Reputation Management she completed doctoral program in department of Public Relationship at Marmara University. She has worked as a specialist and consultant in various social responsibility projects in İstanbul Kültür University Research and Development Department and she worked as Assistant Coordinator in the "Academic Vision" training program on Habertürk TV channel. Since 2010, she has been working as a lecturer. Kılanç who has journals about public relationship and communications in refereed journals, chapter articles in books, get the title of associate professor in Applied Communication field. Associate Professor Ruken Özgül Kılanç has been working at İstinye University since 2017.

Research Areas: Reputation Management, Public Relations, Media and Communication, Narration and Corporate Communication

Main Areas: Halkla İlişkiler,  Kurumsal İletişim,  İtibar Yönetimi, 

TÜRKİYE DE SPOR VE MEDYA
2014 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-605-63784-4-7
ÖZGÜL KILANÇ RUKEN
DİJİTAL DÜNYADA HALKLA İLİŞKİLERİN DÖNÜŞÜMÜ
2021 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-625-7316-44-6
ÖZGÜL KILANÇ RUKEN
İTİBAR YÖNETİMİ VE ÖYKÜLEME
2020 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-625-7316-03-3
ÖZGÜL KILANÇ RUKEN
HALKLA İLİŞKİLER VE ETKİNLİK YÖNETİMİ
2014 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-605-4613-82-3
ÖZGÜL KILANÇ RUKEN
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ DERS KİTABI
2014 - Türkçe, Ders Kitabı
ISBN: xxx
ÖZGÜL KILANÇ RUKEN
POSTMODERNİZMİN İZ DÜŞÜMLERİ
2020 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-625-7033-89-3
ÖZGÜL KILANÇ RUKEN
YÖNETİŞİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR
2019 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-605-2228-77-7
ÖZGÜL KILANÇ RUKEN
iLETİŞİM VE
2013 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN:
ÖZGÜL KILANÇ RUKEN
The importance of planned events based on cultural values on Turkish people in Amsterdam and Istanbul
2018 - Uluslararası Hakemli
World Applied Science Journal, ÖZGÜL KILANÇ RUKEN
ENGELLİ BİLİNCİNİN İLKÖĞRETİM OKULLARINDA VE TEKNOLOJİ TEMELLİ OLARAK OLUŞTURULMASINDA İLETİŞİMİN ROLÜ ENGELLİLER BİLGİSİ DERSİ
2014 - Uluslararası Hakemli
Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, ÖZGÜL KILANÇ RUKEN
The analysis of statements in political meetings through cultural codes including patterns of Turkish Islamic notion
2014 - Ulusal Hakemli
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, ÖZGÜL KILANÇ RUKEN
Retail design: Color-light influence on brand identity-image perception
2013 - Uluslararası Hakemli
World Applied Science Journal, ÖZGÜL KILANÇ RUKEN, KUTLU RANA, MANAV BANU
MARKA ÖYKÜLEMELERİNİN İNTERNETTE KÜLTÜREL DEĞERLER ÇERÇEVESİNDE YANSIMALARI
2013 - Uluslararası Hakemli
Tojdac, ÖZGÜL KILANÇ RUKEN
KÜLTÜREL ALANDA REKLAM VE İLETİŞİM STRATEJİSİ
2012 - Uluslararası Hakemli
TURKISH ONLINE JORNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION, TANRIBİLİR RUŞEN NURHAYAT,ÖZGÜL KILANÇ RUKEN
PAZARLAMANIN YENİ ARACI EĞLENCE YENİ MEDYA ÜRÜN YERLEŞTİRME VE İKNA
2012 - Ulusal Hakemsiz
Pİ PAZARLAMA VE İLETİŞİM KÜLTÜRÜ DERGİSİ, TANRIBİLİR RUŞEN NURHAYAT,ÖZGÜL KILANÇ RUKEN
KURUM KÜLTÜRÜNDE RİTÜELLER
2011 - Ulusal Hakemli
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi, ÖZGÜL KILANÇ RUKEN
SAVAŞ VE İLETİŞİM GENGÜDÜMLERİNDE BİÇİMSEL BAKIŞIMLILIK
2007 - Ulusal Hakemli
İstanbul Kültür Üniversitesi Sosyal Bilimler Güncesi, ZEYBEK IŞIL, ÖZGÜL KILANÇ RUKEN
Sun Tzu Savaş Sanatına Göre, Marka Pazar Stratejilerinin Belirlenmesi
2005 - Ulusal Hakemli
Kültür Üniversitesi Güncesi, Sosyal Bilimler ve Sanat, ILICAK AYDINALP ŞÜKRAN GÜZİN,ÖZGÜL KILANÇ RUKEN
HALK SAĞLIĞI VE AŞI İLETİŞİMİNDE YAPAY ZEKANIN İKİLİ ROLÜNÜN KEŞFİ: YANLIŞ BİLGİYLE MÜCADELEDE KARŞILAŞILAN ZORLUKLAR VE SUNULAN FIRSATLAR
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>İletişim Çalışmaları>Yeni İletişim Teknolojileri>İletişim ve Toplum>Dijital İletişim>Aşı İletişimi ,
ICONIC VIEW OF WOMEN IN AMSTERDAM IN ADVERTISEMENT STRATEGIES IN TERMS OF CULTURAL LIVING AREA
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->İletişim Çalışmaları ,
KÜLTÜREL ALANDA REKLAM VE İLETİŞİM STRATEJİSİ
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->İletişim Çalışmaları ,
Etkinlik Yönetimi Açısından Politik Etkinliklerde Kullanılan Pankartların Dili
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Halkla İlişkiler ,
THE ANALYSIS OF STATEMENTS IN POLITICAL ARENA THROUGH CULTURAL CODES INCLUDING PATTERNS OF TURKISH ISLAMIC NOTION
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->İletişim Çalışmaları ,
A Case Study on Postmodern Virtual Power Effects on Advertisings Aimed to Turkish Immigrants as an Ethnic Culture in Holland
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->İletişim Çalışmaları ,
Kültürel Yaşamsal Alan Bağlamında Amsterdam da Kadınların Reklam Stratejilerindeki İmgesel Görünümü
Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->İletişim Çalışmaları ,