Faculty of Economics, Administrative and Social Sciences

Academic Members

Naim Çetintürk

Naim Çetintürk,  Faculty Member, PhD

Öğretim Üyesi

Yerel ve uluslararası reklam ajanslarında Philips, Unilever Food Solutions, Nutella, Kinder, KIA gibi uluslararası ve THY, Turkcell, TTNET, Lassa, Bridgestone, Ziraat Bankası, Yataş gibi yerel birçok markanın pazarlama iletişimi kampanyalarını hayata geçirdikten sonra Doğu Avrupa'nın En Büyük Aracı Kurumu'nda başta Türkiye pazarı olmak üzere farklı ülkelerde pazarlama müdürü olarak 6 yıl görev yaptı. Bir yandan Yüksek Lisans ve Doktora eğitimlerini tamamlarken, aynı zamanda Türkiye'nin lider anne bebek perakendecisi e-bebek'te Pazarlama Müdürü görevini sürdürdü. 2014 yılından bu yana İstanbul Üniversitesi bünyesinde pazarlama, marka, e-ticaret ve perakende mağazacılık dersleri veren Naim Çetintürk'ün 2'si ders kitabı olmak üzere pazarlama ve dijital pazarlama alanında 3 kitabı, çeşitli dergilerde yayımlanan makaleleri ve sektörel dergilerde birçok ropörtaj ve yazıları bulunmaktadır. 1998 yılından bu yana dijital pazarlama ve arama motoru reklamcılığı ilgili çalışmalarına devam etmektedir. Aynı zamanda halen iLab Holding bünyesinde yer alan arabam.com'da CMO (Chief Marketing Officer) görevini sürdürmektedir. Yerel ve uluslararası birçok pazarlama/reklam ödüllerinin yanı sıra Google Ads, Analytics ve Microsoft E-commerce gibi sertifikasyonlara sahip olup Reklam Yaratıcıları Derneği üyesidir.

Research Areas: Marketing, Digital Marketing, Digital Marketing Communication, Consumer Behaviours, E-Marketing, E-commerce, Media and Communication, Social Media, Marketing strategies, Retailing, Advertising, Marketing Research, Brand Management, Marketing Management

Main Areas: Pazarlama,  Dijital Pazarlama,  Pazarlama İletişimi, 

2020 - The Concept And Strategy Of ”Overmarketing” In The Digital Communication Era
ÇETİNTÜRK NAİM. Social Sciences Studies Journal, 2020(61), 1915-1921.
2011 - İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
OKUMUŞ ABDULLAH,ÇETİNTÜRK NAİM. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, 40(2), 176-194.
Mağaza Atmosferi
2014 - Türkçe, Ders Kitabı
ISBN: 978-605-07-0705-2
ÇETİNTÜRK NAİM
Temel Dijital Pazarlama Kavramları ve Remarketing Reklam Modeli
2019 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-975-02-5753-7
ÇETİNTÜRK NAİM
New Horizons in Communication Age
2019 - İngilizce, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-605-7695-95-6
ÇETİNTÜRK NAİM
Differing Outlook of Contemporary Advertising
2019 - İngilizce, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-3-631-80371-4
ÇETİNTÜRK NAİM
(2019), "Evaluating the Digital Marketing Metrics: The Relationship of Average Session Duration to Sales Performance", "Uluslararası", "Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama",
(2017), "Defining Search Engine Advertising (SEM) Metrics According to AIDA Advertising Model", "Uluslararası", "Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama",